تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

پاسخ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص قطعی برق یک روستا

در خبری عنوان شد که اهالی روستای خماط از توابع شهرستان شوش به دلیل اعتراض به ضعف ولتاژ برق در محل اداره برق شهرستان حاضر شدند و از قطعی برق اعتراض کردند.
کد خبر: ۴۴۳۹۵

پاسخ روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص قطعی برق یک روستا

 روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در خصوص ویدیوی منتشره با عنوان "اعتراض محرمی به قطعی برق یک روستا در خوزستان" عنوان کرد: در خبری عنوان شد که اهالی روستای خماط از توابع شهرستان شوش به دلیل اعتراض به ضعف ولتاژ برق در محل اداره برق شهرستان حاضر شدند و از قطعی برق اعتراض کردند.

قابل ذکر است، پس از حضور اهالی روستا، بلافاصله مسئولان برق شهرستان شوش با همراهی اهالی به روستا اعزام شدند که مشاهده شد: برق روستا به دلیل سرقت سیم های برق توسط سارقان، قطع شده و متاسفانه اهالی هم هیچ گزارشی از سرقت شبکه به اداره برق نداده بودند.

با توجه به گرمای غیر قابل تحمل و افزایش دما در روزهای گذشته، برق مشترکین این روستا با افت ولتاژ مواجه شده بود، که با حضور مسئولان برق در محل، اصلاح شبکه انجام شد.

پیشتر نیز سیم های برق در برخی مسیرهای روستایی این شهرستان به کرات سرقت شده، اما شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به محض اطلاع از وضعیت، اصلاح شبکه را در کمترین زمان ممکن به انجام رساند.

در همین خصوص از تمامی هم استانی های عزیز خواهشمندیم، در صورت مشاهده سرقت تجهیزات شبکه، مراتب را به نیروی انتظامی، مرکز فوریت های برق ۱۲۱، یا حراست ادارات برق شهرستان خود اطلاع دهند تا در صورت آسیب وارده به شبکه، اصلاح شبکه از سوی شرکت های برق صورت گیرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز