تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

کشتی گیر قمی دارنده مدال برنز جهانی مورد استقبال قرار گرفت

از بین مدال‌های برون مرزی نیز سه مدال مربوط به مسابقات جهانی بوده که دو مدال از سوی امیر عبدی در مسابقات جوانان و امیدهای جهان کسب شده که بسیار ارزشمند است
کد خبر: ۴۹۴۸۷

کشتی گیر قمی دارنده مدال برنز جهانی مورد استقبال قرار گرفت

به نقل از مهر؛ مراسم استقبال از امیر عبدی کشتی گیر قمی و دارنده مدال برنز رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان با حضور مسئولان، ورزشکاران و علاقمندان به کشتی برگزار شد.

امیر عبدی کشتی گیر فرنگی کار قمی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های زیر ۲۳ سال کشتی فرنگی قهرمانی جهان به شهر مقدس قم بازگشت که عصر جمعه و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و کشتی دوستان قرار گرفت.

مسابقات قهرمانی کشتی زیر ۲۳ ساله‌های جهان به میزبانی کشور اسپانیا برگزار شد که امیر عبدی ملی پوش قمی وزن ۷۲ کیلوگرم توانست با شکست حریفانی از ارمنستان، فرانسه و اکراین به مقام سومی برسد.

امیر عبدی در این مراسم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در دور اول این مسابقات توانستم کشتی‌گیر کشور ارمنستان را شکست دهم و در دور دوم، در یک کشتی نزدیک مسابقه را به کشتی گیر آذربایجان واگذار کردم.

دارنده مدال برنز جوانان جهان عنوان داشت: به دلیل اینکه کشتی گیر آذربایجان به فینال این مسابقات راه یافته بود من نیز توانستم وارد بازی شانس مجدد شوم که در این کشتی، حریف فرانسوی را شکست دادم و به مرحله رده بندی راه یافتم.

عبدی اضافه کرد: در مرحله رده بندی نیز موفق شدم کشتی گیری از کشور اوکراین را شکست دهم و به مقام سوم مسابقات دست یابم.

رئیس هیئت کشتی استان قم نیز در گفتگو با خبرنگاران ابراز داشت: هیئت کشتی استان قم از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته ۳۸ مدال ملی، آسیایی و منطقه‌ای کسب کند.

هادی علیایی بیان داشت: از مجموع مدال‌های کسب شده، ۲۰ مدال کشوری و ۱۸ مدال نیز برون مرزی است.

رئیس هیئت کشتی استان قم ادامه داد: از بین مدال‌های برون مرزی نیز سه مدال مربوط به مسابقات جهانی بوده که دو مدال از سوی امیر عبدی در مسابقات جوانان و امیدهای جهان کسب شده که بسیار ارزشمند است

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز