تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸

جمع‌آوری کارت‌های سوخت‌ آزاد از جایگاه‌های بنزین هرمزگان صحت ندارد

تامین سوخت جایگاه ها و سایر ذی نفعان طبق روال همیشگی، به صورت شبانه روزی و در آرامش ادامه دارد.
کد خبر: ۵۰۰۳۳

جمع‌آوری کارت‌های سوخت‌ آزاد از جایگاه‌های بنزین هرمزگان صحت ندارد

به نقل از ایرنا؛ مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان گفت: خبر جمع آوری کارت‌های سوخت سهمیه آزاد جایگاه‌های بنزین و یا کاهش سهمیه کارت سوختِ اختصاصی هر خودرو، صحت ندارد.

احمد سالاری‌فر افزود: در این باره هیچگونه تصمیم استانی گرفته نشده و دستور خاصی نیز در سطح ملی ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: این گونه شایعات توسط بدخواهان و دشمنانی که چشم دیدن پیشرفت‌های ایران اسلامی و مقتدر را ندارند، در راستای جنگ روانی و با هدف التهاب‌آفرینی در جامعه ، مطرح و در فضای مجازی منتشر می‌شود.

سالاری‌فر ادامه داد: دشمنان انتظار دارند با چنین شایعاتی، مردم به جایگاه های سوخت هجوم ببرند و این در حالیست که مردم آگاه و انقلابی، به نیت پلید آنان واقف بوده و کمترین تاثیرپذیری از این گونه اقدامات مذبوحانه ندارند.

مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی هرمزگان یادآور شد: تامین سوخت جایگاه ها و سایر ذی نفعان طبق روال همیشگی، به صورت شبانه روزی و در آرامش ادامه دارد.

سالاری فر اضافه کرد: شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در حال حاضر نفت، بنزین و گازوییل ۴۳ مقصد تدارکاتی را از مبداء بندر شهید رجایی تامین کرده و روزانه پنج میلیون لیتر گازوییل و بنزین نیز در استان توزیع می شود و یک میلیون لیتر سوخت جِت نیز برای مصرف هواپیماها تحویل فرودگاه‌ها می‌شود.

وی تعداد جایگاه‌های عرضه سوخت در هرمزگان را ۱۶۶ جایگاه اعلام و اضافه کرد: این استان نه تنها از نظر تعداد جایگاه های سوخت کمبودی ندارد بلکه تعداد آنها بالاتر از استاندردهای تعریف شده و میانگین کشوری است.

به گفته این مسئول به طور میانگین در کشور به ازای هر ۲۲ هزار خانوار یک جایگاه وجود دارد و این رقم در تهران به یک جایگاه برای هر ۴۰ هزار خانوار می رسد ولی در هرمزگان به ازای هر ۱۰ هزار خانوار یک جایگاه عرضه سوخت وجود دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز