تهران ۱۶.۹۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

شیر دست‌ودلباز اطلس؛ زیاش تمام ۲۷۷هزار دلار پاداش خود را به خیریه بخشید

حکیم زیاش، ستاره درخشان مراکشی‌ها در اقدامی قابل ستایش مجموع پاداش چشمگیر خود (بیش از ۲۷۷ هزار دلار/ بیش از ۱۱میلیارد تومان) را به خیریه اهدا کرد.
کد خبر: ۵۳۷۱۳

شیر دست‌ودلباز اطلس؛ زیاش تمام ۲۷۷هزار دلار پاداش خود را به خیریه بخشید

به نقل از ایرنا؛ ستاره تیم ملی فوتبال مراکش با اهدای تمام پاداش‌های خود از قِبل حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به فقرا، قلب مردم جهان را تسخیر کرد.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکشنبه هفته جاری با برگزاری فینال میان تیم‌های آرژانتین و فرانسه و پیروزی بزرگ آلبی‌سلسته و قهرمانی یاران لیونل مسی به پایان رسید.

تیم ملی مراکش که پس از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رویداد بزرگ فوتبالی به نخستین تیم آفریقایی بدل شد که به این مرحله از جام جهانی صعود می‌کند، در نیمه نهایی برابر فرانسه تن به شکست داد اما شیرهای اطلس بدون‌شک برنده بزرگ این رویداد هیجان‌انگیز بودند؛ جایی که قطر به عنوان نخستین تیم عربی، میزبان بود و به لطف هزینه هنگفتی که کرده بود، یکی از نسخه‌های بی‌نقص جام جهانی را آن هم برای نخستین بار در فصل زمستان برگزار کرد.

شیرهای اطلس در این دوره در دیدار رده‌بندی مغلوب کرواسی شده و عنوان چهارم را از آن خود کردند.

پس از پایان این رقابت‌ها، حکیم زیاش، ستاره درخشان مراکشی‌ها در اقدامی قابل ستایش مجموع پاداش چشمگیر خود (بیش از ۲۷۷ هزار دلار/ بیش از ۱۱میلیارد تومان) را به خیریه اهدا کرد.

زیاش درباره این اقدام تحسین‌برانگیز خود گفت: البته که تمام درآمدهایم از جام جهانی را به افراد نیازمن اهدا خواهم کرد. به خاطر پول بازی کردن برای مراکش را انتخاب نکردم بلکه این تصمیم را با قلبم گرفتم.

زیاش ۲۹ ساله که در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی مراکش راه یافت، در حال حاضر در لیگ برتر انگلیس برای چلسی توپ می‌زند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز