تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

کشف پوشاک قاچاق در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی انبار بزرگ پوشاک قاچاق به ارزش ۳ میلیارد تومان در شهرستان شهریار، خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵
کشف انبار پوشاک قاچاق در غرب استان تهران
اخبار معاصر: سردار "محسن خانچرلی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی غرب استان تهران، هفته گذشته، اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت افرادی در زمینه دپو و عرضه البسه و پوشاک قاچاق در انباری در شهریار بدست آورده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: پس از تعقیب و مراقبت و تلاش های شبانه روزی پلیس، سرانجام، شب گذشته محل دپوی پوشاک قاچاق در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضائی، محل دپوی البسه قاچاق را مورد بازرسی قرار داده و تعداد یکصد و یک گونی پوشاک شامل پالتو و مانتوی زنانه قاچاق به وزن ۵ تن را کشف کردند.

خانچرلی با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه ۳ میلیارد تومان برآورد شده است،گفت: در این عملیات، پلیس فردی به نام"منصور" ۳۰ساله را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.



انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز