تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۲۱.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فارس/انجمن میراث پریشان کازرون عنوان چهره‌ی ملی آب را ازآن خود کرد

در هشتمین همایش بزرگداشت روز ملی آب که در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ به همت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با همکاری وزارت خانه های نیرو و جهاد کشاورزی برگزار شد، انجمن میراث پریشان کازرون توانست عنوان چهره ملی آب در بخش مشارکت های مردمی را از آن خود کند.
کد خبر: ۵۹۴۰۹

انجمن میراث پریشان عنوان چهره‌ی ملی آب را ازآن خود کرد

به گزارش معاصر ,در این همایش که طی ۸ سال اخیر با ابتکار مرکز مطالعات راهبردی آب و کشاورزی در ذیل ساختار اتاق بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار می شود در قالب بخش های مختلفی از جمله سیاست‌گذاران، خیران، پژوهشگران، بهره‌وران و مشارکت های مردمی به معرفی و تجلیل از چهره های ملی آب می پردازد.
انجمن میراث پریشان به واسطه فعالیت های تخصصی خود در حوزه تالاب های استان فارس بخصوص تالاب های ذخیره‌گاه زیست کره ارژن_پریشان و افدامات گسترده در حوضه آبریز حِلّه، توانست در سال ۱۴۰۱ نظر کمیته داوران این جشنواره را به خود جلب کند.
همایش روز ملی آب امسال در ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۱ در ساختمان اتاق ایران در تهران برگزار شد، محمد جواد سیاح پور دبیر انجمن و فرخنده صدیق مسئول بخش پژوهش، نمایندگان میراث پریشان در این همایش بودند‌.
گفتنی است که انجمن میراث پریشان کازرون عناوین قهرمان تالاب ها در سال ۱۴۰۰، برنده جایزه جهانی انرژی در حوزه آب در سال ۲۰۲۲ و چند عنوان ملی دیگر نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز