تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۶.۷۹°
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

فریاد "مرگ بر آمریکا" مقابل لانه جاسوسی

در مراسم یوم الله 13 آبان، مردم همیشه در صحنه در حالی که بنرهای "مرگ بر آمریکا" در دست دارند یک صدا شعار "مرگ بر آمریکا" سر می‌دهند.
کد خبر: ۵۹۶۸
13 آباناخبار معاصر:طبق سال های گذشته؛ مراسم یوم الله ۱۳ آبان لحظاتی قبل در تهران مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا( واقع درخیابان آیت الله طالقانی ، تقاطع خیابان شهید مفتح ) با حضور اقشار مختلف مردم و گروههای دانشجویی و دانش آموزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی اخبار معاصر، دانش‌آموزان، دانشجویان و مردم ساعتی قبل از شروع رسمی مراسم ۱۳ ‌آبان با حضور گسترده ای  با در دست داشتن پلاکادرهایی حاوی شعارهای استکبارستیزی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «هیهات من‌الذله» و «لبیک یا خامنه‌ای»، انزجاز خود را از سیاست های استکباری آمریکا اعلام کردند.

پس از مذاکرات ایران و 5+1، عده ای از سیاسیون در داخل و خارج کشور از حذف شعار راهبردی "مرگ بر آمریکا" صحبت کرده و معتقد به شکسته شدن تابوی "مذاکره با آمریکا" بودند و این در حالی است که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود تاکید کردند که "مذاکره با آمریکا صرفا در موضوع هسته ای است و مبارزه ما با آمریکا که مصداق بارز استکبار است ادامه خواهد داشت؛ زیرا مبارزه با استکبار طبق آیات قرآنی تعطیل پذیر نیست."

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز