تهران ۱۸.۸۵° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
محمد وکیلی:

توانستیم با کادری صددرصد ایرانی مدال جهانی بگیریم

در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با کادر کاملا ایرانی موفق به کسب جایگاه سوم دنیا شدیم و این یک افتخار بزرگ برای ماست.
کد خبر: ۶۲۷

اخبار معاصر: سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان با کادر کاملا ایرانی موفق به کسب جایگاه سوم دنیا شدیم و این یک افتخار بزرگ برای ماست.

 محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان اظهارداشت: توانستیم برای بازی امروز باخت شب گذشته مقابل لهستان را به خوبی فراموش کنیم و با هدیه‌ای ارزشمند به کشور بازگردیم.
وی تصریح کرد: بسیار خوشحال هستم که در این دوره از مسابقات با شکست سه بر یک تیم ملی روسیه مدال ارزشمند برنز را به دست آوردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در ادامه یادآورشد: این مدال از جهات بسیار زیادی ارزشمند است و برای کسب آن افراد زیادی زحمات شبانه‌روزی کشیدند٬ ما از سال 2009 که موفق به کسب مدال نقره در این پیکارها شدیم٬ دیگر مدالی را در این رده سنی در سطح جهان به دست نیاورده بودیم.
وکیلی گفت: رسیدن به مدال جهانی در میان کشورهای تراز اول جهان کار بسیارسختی بود که خدا را شکر با همت بازیکنان و حمایت همه مردم و مسئولان آن را به دست آوردیم.


 تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با شکست تیم روسیه در بازی رده‌بندی موفق به کسب مدال برنز این پیکارها شد.


انتهای پیام/.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز