تهران ۲۵.۶۷° كمينه ۲۵.۴°  بیشینه ۲۵.۹۹°
۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴

تداوم بارش ها در مناطق وسیعی از کشور

کارشناس سازمان هواشناسی: امروز با ورود سامانه بارشی در استانهای شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب و دامنه های جنوبی البرز ابرناکی و بارش باران داریم.
کد خبر: ۶۳۹۰
اخبار معاصر:خانم کبری رفیعی گفت: روز سه شنبه گستره بارش نیمه غربی، بخش هایی از مرکز، جنوب و ارتفاعات جنوب شرق کشور را نیز فرا می گیرد که در مناطق کوهستانی شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش به صورت برف و در استان های جنوبی با رعد و برق همراه خواهد بود.

رفیعی گفت : فعالیت بارشی این سامانه روز چهارشنبه در شمال شرق، شرق، جنوب شرق و جنوب کشور خواهد بود.

کاهش میدان دید در برخی محور های اصفهان

بارش باران برخی محورهای مواصلاتی استان اصفهان را مه آلود و با کاهش میدان دید روبرو کرده است.

مسئول مرکز مدیریت راه های اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان گفت: بارش باران از دیشب تا صبح امروز محورهای سه راه بغم دراردستان – نائین ، عوارضی قمصر در آزاده راه کاشان – اصفهان ، محدوده ابوزیدآباد در محور کاشان -  اردستان هم اکنون مه آلود وبا کاهش میدان دید روبرو است.

آقای کازرونی به رانندگان توصیه کرد برای تردد دراین محورها، چراغهای مه شکن خود را روشن و وسایل نقلیه خود را به وسایل گرمایشی تجهیز کنند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان هم اعلام کرد بیشترین بارندگی مربوطه به شهرستان نطنز و شهر میمه با هفت وشش دهم میلی مترو چوپانان با پنج و چهاردهم میلی متر است همچنین در شهر اصفهان هم پنج دهم میلی متر باران باریده است.براساس این گزارش ،‌دمای هوا تا 24 ساعت آینده سه درجه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز