تهران ۲۱.۷۳° كمينه ۲۱.۵۱°  بیشینه ۲۱.۹۹°
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

نمایشگاه مطبوعات پاییز امسال برگزار می‌شود

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش بر این است تا رویدادهای فرهنگی متوقف شده احیا شوند به همین منوال، نمایشگاه مطبوعات نیز پاییز امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۲۶

نمایشگاه مطبوعات پاییز امسال برگزار می‌شود

 

به گزارش معاصر ,از تلویزیون اینترنتی کتاب فرشاد مهدی‌پور اظهار کرد: نمایشگاه کتاب رویدادی است که در کنار سختی‌هایش هم جنبۀ فراغت و هم جنبۀ فرهنگی دارد. اما مردم این سختی‌ها را به جان می‌خرند و از فضای فرهنگی و امکانی که فراهم شده استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مطبوعات بیان کرد: نمایشگاه مطبوعات در دهۀ ۷۰ راه اندازی شد. عمر این رویداد از نمایشگاه کتاب، کمتر است. در دهۀ ۷۰ بسیار پر شور و پر هیاهو بود. در سال ۱۳۸۵ این نمایشگاه از نمایشگاه کتاب جدا شد و چند سال بعد، برگزاری آن متوقف شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از رویدادهای فرهنگی نیز متوقف شد. با آمدن دولت جدید این مطالبه برای برپایی دوبارۀ نمایشگاه مطبوعات به وجود آمد. در حال حاضر، فضای ۲۰۰ متری برای این کار اختصاص داده شده البته چون شور خرید کتاب بالاست اقبال برای مجلات کمتر است.

مهدی‌پور تاکید کرد: به طور کلی در تلاشیم تا رویدادهای فرهنگی متوقف شده را احیا کنیم به همین منظور بنا داریم نمایشگاه مطبوعات را در پاییز امسال برگزار کنیم.

انتهای پیام
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز