تهران ۱۹.۸۴° كمينه ۱۹.۸۴°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴

مراکز اشتغال زایی برای معتادین بهبود یافته راه اندازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: ایجاد اشتغال پایدار در مراکز اقامتی و کمپ ها همزمان با درمان و نگهداری معتادان در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۳۴۴

مراکز اشتغال زایی برای معتادین بهبود یافته راه اندازی شود



به گزارش معاصر از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ولی پوری در اولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز در سال 1402 که با حضور دستگاههای عضو برگزار شد، اظهار داشت: توجه به کرامت انسانی و اسلامی انسانها همواره مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده است.
وی افزود: همچنین مبارزه با توزیع مواد مخدر و پیشگیری از آسیب های مرتبط با آن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار مسئولین نظام بوده است.
ولی پوری با بیان اینکه ساماندهی و جمع آوری؛ درمان، آموزش و ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد ضروری است، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند به شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت رفع مشکلات ماده 16 کمک کنند.
وی افزود: همچنین فرمانداران در جمع آوری و بهبود وضعیت این مرکز و مراقبت بعد از خروج بهبود یافتگان در کاریابی کمک و همکاری نمایند.
ولی پوری با بیان اینکه مصوبات جلسه و تصمیمات که اتخاذ می شود برای همه متولیان لازم اجرا است، گفت: شهرداری ها نسبت به تامین اعتبار مراکز ماده 16 کمک کنند.
معاون استاندار گفت: با توجه به نیاز استان ، اداره کل بهزیستی نسبت به اخذ مجوزهای کمپ های ماده 16 تسریع نماید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرزگفت: ضروری است فرمانداران از ظرفیت دستگاههای مختلف برای ایجاد کارگاههای اشتغال زایی بهبود یافتگان از اعتیاد استفاده نمایند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز