تهران ۱۹.۹۱° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۹.۹۹°
۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
استاندار البرز:

بزرگترین پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات در البرز مستقر است

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تمام اختیارات و توان، چتر حمایت خود را بر روی فناوران، فعالان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال باز می کنیم تا به جایگاه حقیقی خود برسند.
کد خبر: ۶۷۶۴۹

بزرگترین پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات در البرز مستقر است

 

به گزارش معاصر ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در مراسم بهره برداری از طرح های تکمیل شده پارک فاوا که روز شنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۲ در شهر گرمدره صورت گرفت، با بیان اینکه این پارک زیر مجموعه و بزرگترین پارک علم و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است که در البرز مستقر شده، افزود: در این مجموعه در حوزه های فناوری و اقتصاد دیجیتال فعالیت می شود.
وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این پارک، ادامه داد: امروز چند مجموعه و یک گلخانه هیدروپونیک مورد بهره برداری قرار گرفت.
عبداللهی گفت: باور راسخ داریم که باید در دنیای امروز با حمایت از چنین پارک ها و فعالیت هایی، حامی فناوری، اقتصاد دیجیتال، شتاب دهنده ها و... را در دستور کار قرار دهیم.
وی افزود: اعلام آمادگی کرده ایم که از فعالیت و حضور تمامی مجموعه های دانش بنیان و فناورانه در استان البرز پشتیانی می کنیم چراکه البرز قطب علم و فناوری کشور و بستری ویژه برای فناوران است.
استاندار البرز گفت: کارگروه تخصصی احصا و رسیدگی به موضوعات دانش بنیان ها، فعالان اقتصاد دیجیتال، شتاب دهنده ها و مواردی از این دست در البرز تشکیل می شود.
وی افزود: با تمام اختیارات و توان، چتر حمایت خود را بر روی فناوران، فعالان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال باز می کنیم تا به جایگاه حقیقی خود برسند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز