تهران ۲۲.۷۹° كمينه ۱۸.۷۹°  بیشینه ۲۲.۹۹°
۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸

تصدی پلاژ از سوی سازمان منطقه آزاد قشم محکوم به شکست است

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی این مجموعه برای واگذاری ساخت پلاژ بانوان به بخش سرمایه‌گذار خصوصی و رها شدن سازمان از تصدی این طرح خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۷۶

تصدی پلاژ از سوی سازمان منطقه آزاد قشم محکوم به شکست است

 

به گزارش معاصر به نقل از خبر قشم، سید محمد قدسی در نشست با فعالان حوزه رسانه قشم، اظهار داشت: در صورت ورود سرمایه‌گذار آماده واگذاری پروژه پلاژ بانوان به بخش خصوصی هستم تا سازمان منطقه آزاد را از تصدی این طرح نجات دهیم.
وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم هم به تازگی به این موضوع ورود پیدا کرده و با توجه به اینکه مصوبه واگذاری این پروژه را سال گذشته کسب کردیم، آماده انتقال آن به سرمایه‌گذار بخش خصوصی هستیم.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: محل احداث این پروژه باید با دقت انتخاب میشد تا در کنار مساله مناسب بودن ساحل جهت احداث پلاژ، هیچگونه دیدی هم نداشته باشد تا بانوان به راحتی و اطمینان بتوانند از این فرصت استفاده کنند.
به گفته وی، تا کنون دوبار در زمینه واگذاری پلاژ بانوان به بخش خصوصی فراخوان داده‌ایم و به محض ورود سرمایه‌گذار آماده واگذاری فضای تعیین شده برای ساخت پلاژ بانوان هستیم.
قدسی تصریح کرد: سرمایه‌گذار در این پروژه کاملا مقرون به صرفه است و در طول سال مردم ساکن و انبوه میهمانان و گردشگران جزیره از فرصت ورود به دریا و شنا در منطقه کاملا مناسب استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : پلاژ بانوان قشم
ارسال نظر

آخرین اخبار روز