تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹
فرماندار اشتهارد:

۲۰ پروژه مهم عمرانی تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد

فرماندار شهرستان اشتهارد گفت:حدود ۲۰ پروژه مهم عمرانی در شهرستان با سرعت در حال تکمیل هستند که تا پایان سال در مناسبت های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند.
کد خبر: ۶۹۵۶۶

۲۰ پروژه مهم عمرانی تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می‌گیرد


به گزارش معاصر از استانداری البرز، ابراهیم کردلو در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهری شهرستان اشتهارد که روز شنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات فرمانداری اشتهارد، ضمن تبریک هفته خبرنگار، افزود: در تعاقب اهداف دولت محترم سیزدهم جهت تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه در شهرستان اشتهارد نیز اقدامات و برنامه های ویژه ای در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه‌ داد: با توجه به دغدغه مندی و مسئولیت های محوله از سوی استاندار محترم البرز در حوزه تامین مسکن کارگری، شهرستان اشتهارد با قدرت وارد عمل شد.
کردلو گفت: براین اساس امروز عملیات اجرایی پروژه ۷۳۴ واحدی مسکن کارگری در قالب نهضت ملی مسکن، آغاز می شود و امید است این پروژه با سرعت تکمیل شود.
وی افزود: جهت تحقق اهداف نهضت ملی مسکن با پیگیری های صورت گرفته، هزار هکتار به محدوده شهری اشتهارد الحاق شد.
فرماندار اشتهارد گفت: پروژه مسکن کارگری با عنوان پانسیون برای کارگران مجرد در زمینی‌ به مساحت ۴ هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد در حال اجرا است که سرعت و پیشرفت خوبی دارد.
وی افزود: از سوی دیگر بخش قابل توجهی از پروژه ۲۷۲ واحدی بنیاد مسکن استان تحت عنوان گروه های شخصی ساز تکمیل شده و باقی نیز تا پایان سال مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کردلو گفت: امید است با اقدامات صورت گرفته، شرایط تامین مسکن در این شهرستان تسهیل شود و قیمت خانه کاهش یابد تا تمامی اقشار جامعه از مسکن مناسب برخوردار شوند.
وی افزود: حدود ۲۰ پروژه مهم عمرانی در شهرستان با سرعت در حال تکمیل هستند که تا پایان سال در مناسبت های مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز