تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۴.۷۹°
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸

جذب بازیکن خارجی در استقلال منتفی است

برخلاف برخی ادعاهای مطرح شده، استقلال هیچ برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی ندارد.
کد خبر: ۶۹۶۲۹

جذب بازیکن خارجی در استقلال منتفی است

 

به گزارش معاصر,جذب بازیکن خارجی، یکی از خواسته‌های جواد نکونام پس از انتخاب به عنوان سرمربی استقلال بود. او هم در زمان مدیریت حجت کریمی و هم دوره کنونی با مدیرعاملی علی خطیر، نام چند بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه تحویل داد که آبی‌ها موفق به جذب آن‌ها نشدند.

از جمله نفرات مورد نظر سرمربی آبی ها، روبرتو تورس است. بازیکنی که جلسات زیادی را با مدیران باشگاه برگزار کرد ولی برخی اختلافات بر سر رقم قراردادها سبب شد تا گفتگوها با هافبک اسپانیایی به جایی نرسد و نتیجه مذاکره با او به سمتی پیش برود که دیگر خارجی های مدنظر نکونام نیز با آن روبرو شدند؛ عدم توافق نهایی.

پس از ناکامی در جذب بازیکن خارجی و رسیدن رقم قراردادهای بازیکنان استقلال به مرز سقف بودجه، مدیران باشگاه به این نتیجه رسیدند که توان جذب بازیکن خارجی مدنظر سرمربی را ندارند و حتی این موضوع را نیز به گوش نکونام رسانده‌اند که تنها در صورت تعدیل و کاهش قراردادهای فعلی، می‌توان از فهرست مدنظر او، نفر جدیدی را به خدمت گرفت.

امروز برخی اخبار درخصوص اینکه نکونام همچنان امیدوار است مدیران استقلال بتوانند شرایط را برای جذب بازیکن خارجی فراهم کنند منتشر شد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این موضوع صحت ندارد، چرا که آبی پوشان با مشکل سقف قراردادها روبرو هستند و همین الآن نیز برای اضافه کردن برخی نفرات جدید به لیست تیم، دچار مشکلاتی هستند.

در پایان می‌توان گفت با توجه به پیغام‌هایی که از سوی مدیریت باشگاه به نکونام رسیده، حداقل تا نیم فصل خبری از بازیکن جدید خارجی نیست و سرمربی آبی پوشان عملا در جذب نفرات مورد نظرش ناامید شده است.

انتهای پیام
منبع: ورزش 3
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز