تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۳

قم در ساختن تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین کانون به‌شمار می‌رود

احمد وحیدی، وزیر روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار قم، به جایگاه مهم قم اشاره کرد و گفت: قم در ساختن تمدن نوین اسلامی و تولید محتوای دینی و علمی آن مهم‌ترین کانون به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۷۰۱۶۱

قم در ساختن تمدن نوین اسلامی مهم‌ترین کانون به‌شمار می‌رود

 

به گزارش معاصر,وزیر کشور در ادامه افزود: دشمنان به دلیل همین ویژگی‌های علمی، مذهبی و دینی از قم، هراس دارند و بخش مهمی از هجمه دشمنی‌های خود علیه جمهوری اسلامی را بر این کانون مهم متمرکز کرده است.

وی با بیان اینکه سید محمد آقامیری استاندار جدید قم دارای شخصیتی علمی و اجرایی است و از مدیران خوش‌فکر و باسابقه درخشان به شمار می رود، گفت: یکی از ویژگی‌های مهم استاندار جدید قم ظرفیت‌های اجتماعی و سیاسی این شخصیت ولایی و انقلابی است.

وزیر کشور ادامه داد: قم از نظر مذهبی، گردشگری و اقتصادی ویژگی‌های ممتاز و منحصربه‌فردی دارد که باید با تعامل و مشارکت با تمامی ارکان مدیریتی استان، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر این ظرفیت‌ها فراهم شود.

سیدمحمد آقامیری، استاندار قم نیز در بخشی از این جلسه گفت: در طول دوران خدمت تلاش خواهیم کرد تا با همراهی و همدلی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت روحیه و اقدام جهادی، گفت: جهاد یک تفکر و مکتب در خدمت به مردم برای حل مشکلات افرادی است که چالش‌های پیرامون آن‌ها جز با کار تلاش حل نمی‌شود.

استاندار قم افزود: استفاده از ظرفیت نخبگانی، علوم دانش‌بنیان و جذب حداکثری دلسوزان استان قم جزء مولفه‌های مدیریت استان خواهد بود.

آقامیری ادامه داد: مردم بدانند که در خصوص ارتباط با مسئولان این شهر در و مانعی وجود نخواهد داشت و قبل از این مردم به سراغ ما بیایند ما به سراغ آن‌ها خواهیم رفت.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز