تهران ۲۴.۹۱° كمينه ۲۴.۷۹°  بیشینه ۲۴.۹۹°
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
همسو با مسئولیت اجتماعی صنعت نفت انجام شد

تأمین ۴ هزار بسته معیشتی از سوی شركت نفت و گاز كارون

مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون از تهیه ۴ هزار بسته معیشتی از سوی این شرکت برای مناطق کم‌برخوردار همجوار تأسیسات هم‌زمان با هفته دولت در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۹۲

 


به گزارش معاصر به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، حسن شهروئی گفت: هم‌زمان با هفته دولت و در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به معیشت هم‌وطنان نیازمند، تعداد ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال تأمین شد، این بسته‌ها بین مناطق کم‌برخوردار همجوار تأسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون در شهرستان‌های کارون، باوی و بخش‌های غیزانیه، اسماعیلیه و مرکزی اهواز توزیع شد.

وی ضمن تبریک هفته دولت و ارائه گزارشی از فعالیت‌های عام‌المنفعه و اقدام‌های انجام‌شده در حوزه مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: این شرکت با پشتیبانی‌های مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در زمینه افزایش ایمنی ساکنان همجوار تأسیسات، بهبود منظر شهری و حفظ و حراست اراضی تحصیلی شرکت، از سال پیش اقدام به اجرای پروژه‌های نصب دیوار پیش‌ساخته کرده است که ادامه این کار، نیازمند همیاری و همکاری همه‌ مسئولان شهری و استانی است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون تأمین‌کننده ۲۵ درصد نفت خام کل کشور است که در کنار وظیفه خطیر تولید نفت و گاز، نسبت به انجام مسئولیت اجتماعی خود در قبال جامعه شهری و روستایی حوزه فعالیت اهتمام لازم را دارد.

کمک به توسعه فضاهای آموزشی و مذهبی، توسعه فضای سبز، توزیع بسته‌های فرهنگی و نوشت‌افزار، کمک به زیباسازی منظر شهری و آب‌رسانی به روستاهای همجوار تأسیسات بخشی از فعالیت‌های این شرکت در سال‌های پیش است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز