تهران ۲۳.۸۵° كمينه ۲۳.۷۳°  بیشینه ۲۵.۷۹°
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

بازگشت ده‌ها هزار نفر به منازل خود در شمال غزه بازگشتند

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه یکشنبه شب از بازگشت ده‌ها هزار نفر از ساکنان شمال غزه که طی روزهای گذشته به مناطق جنوبی پناه برده بودند، به منازل خود در شمال غزه خبر داد.
کد خبر: ۷۲۰۸۶

به گزارش خبرگزاری معاصر، بر اساس گزارش دفتر اطلاع رسانی دولت حماس در غزه، شمار شهدای فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۴ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده و شمار زخمی‌های این حملات نیز ۱۴ هزار و ۲۵۴ نفر است.

این گزارش می‌افزاید، ۱۶۵ هزار واحد مسکونی در این حملات آسیب دیدند و به ۵۰ درصد از واحدهای مسکونی غزه در بمباران‌ها خسارت وارد شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولت حماس همچنین اعلام کرده که ۲۰ کامیون حامل کمک‌های بشردوستانه وارد غزه شده و این در حالی است که پیش از حملات رژیم صهیونیستی روزانه ۵۰۰ کامیون وارد غزه می‌شد.

به گزارش معاصر، نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه ۱۵ مهرماه برابر با ۷ اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، ۵ هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

انتهای پیام
منبع: مهر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز