تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۴
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت:

عادی سازی و دورهمی ها زنگ خطری برای کرونا

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت: متأسفانه دورهمی های خانوادگی در این شهرستان تداوم دارد که همین دورهمی ها می‌تواند عامل مهم و خطر اصلی برای انتشار دوباره ویروس کرونا باشد.
کد خبر: ۱۷۸۹۸
به گزارش پایگاه خبری معاصر، یداله شکری ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا شهرستان ثلاث باباجانی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم اظهار کرد: وضعیت شهرستان ثلاث باباجانی به لحاظ بیماری کرونا مناسب است ولی این بدین معنا نیست که کرونا تمام شده و دیگر خطری ندارد.

وی افزود: متأسفانه دورهمی های خانوادگی در این شهرستان تداوم دارد که همین دورهمی ها می‌تواند عامل مهم و خطر اصلی برای انتشار دوباره ویروس کرونا باشد.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی تصریح کرد: مردم همچون گذشته دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و با احساس دین و مسئولیت پذیری دیگر شاهد مرگ عزیزانمان در شهرستان نباشیم.

شکری بیان کرد: سلامت شهروندان از همه چیز مهم‌تر است و برای جلوگیری از شیوع دوباره مجبوریم با هرگونه تجمع برخورد قانونی کنیم و در صورت نیاز محدودیت‌های کرونایی مجدد برقرار خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت نگران کننده‌ای که نسبت به شیوع دوباره ویروس کرونا در سایر شهرها وجود دارد نیاز است همه مسئولین، مردم، بزرگان منطقه، روحانیون معزز و جوانان با تبیین و روشن گری پیک جدید از عادی سازی در شهرستان جلوگیری شود زیرا کرونا جهش یافته در پیک جدید کرونا بسیار خطرناک‌تر از گذشته است.

شکری گفت: تمام امکانات و ظرفیت‌های شهرستان در اختیار ستاد کرونا بوده و طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان با موفقیت اجرا شده و با هماهنگی، وحدت و برادری بین مردم و مسئولین تلاش شد که وضعیت شهرستان پایدار بماند و هیچ وقت شهرستان ثلاث باباجانی در بحث ویروس کرونا مطلقاً قرمز نگردید.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز