تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

استاندار تهران: زنگ خطر کرونایی به صدا درآمد

کد خبر: ۲۶۵۳۳
استاندار تهران با اشاره به افزایش تمامی شاخص‌هایی کرونایی در این استان اعلام کرد: زنگ خطر کرونایی در تهران به صدا درآمده و از شهروندان می‌خواهیم در این شرایط حساس با اقدامات پیشگیرانه در مقابل این ویروس خطرناک مقابله کنند.

به گزارش ایرنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر دوشنبه در جلسه هفتگی ستاد مقابله با کرونا استان تهران که در محل استانداری برگزار شد گفت: در این هفته اخیر شاهد افزایش مبتلایان، بستری ها و فوتی های ویروس کرونایی از نوع دلتا در استان تهران هستیم.

وی اظهار داشت: در پیک پنجم شرایط بسیار خطرناک است و از مردم می خواهیم تا زمانی که واکسینه نشوند بهترین اقدام استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

استاندار تهران ادامه داد: در شرایط فعلی رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان تهران ۷۲ درصد است و این استان یکی از استان های موفق در اقدامات پیشگیرانه مقابل این ویروس است.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مشخص شد که فرودگاه ها و پایانه های مسافربری برون شهری رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی پایین است که مقرر شد مدیران این بخش ها فراخوانده شوند و در این زمینه پاسخگو باشند.

خبر در حال تکمیل است... انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : تهران کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز