تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴

سلسله دیدارهای استاندار البرز با طیف های مختلف مردم در استان

ماینده عالی دولت در استان البرز گفت: به افراد فرصت می دهم تا کارآمدی و تخصص خود را اثبات کنند چراکه استان برنامه های عقب مانده بسیاری دارد که برای تحقق آنها به نیروهای شایسته، توانمند، متخصص، انقلابی و جهادی نیاز دارد.
کد خبر: ۳۶۸۳۴

سلسله دیدارهای استاندار البرز با طیف های مختلف مردم در استان

مجتبی عبداللهی در دیدار با اعضای جبهه پایداری استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، پس از استماع مطالب اعضا در خصوص مسائل و موضوعات استان، افزود: به تصمیم گیری براساس خردجمعی و استفاده از ظرفیت های فکری، پژوهشی و مطالعاتی صاحب نظران قائل هستم و برای این منظور از ابتدای مسئولیتم در استان با طیف های مختلف مردم در استان دیدار و گفتگو داشته ام.
وی ادامه داد: کشور در شرایط کنونی از بهترین شرایط اتحاد و همدلی بین سران قوا برای حل مشکلات و کسب رضایتمندی مردم برخوردار است و ما بعنوان کارگزاران نظام و خدمتگزاران مردم باید از این فضا برای نیل به اهداف توسعه ای استان بهره برداری کنیم.

*طی بازدید های میدانی و گفتگو با طیف های مختلف مردم به دغدغه های استان اشراف دارم

عبداللهی گفت: طی بازدید های میدانی از نقطه به نقطه استان و دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم، فعالان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... به موضوعات و دغدغه های حوزه های مختلف آگاهی و اشراف بیشتری پیدا کرده ام.
وی افزود: بر این اساس با احصا مسائل استان درصدد برنامه ریزی های دقیق با ترسیم افق ۵۰ ساله و در کنار آن حل مشکلات فعلی در زمان منطقی هستیم و از سوی دیگر باید اعتماد و رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

*مردم، آگاهانه بر عملکرد خدمتگزاران خود نظارت دارند/فرصت برای غفلت و کوتاهی نیست

استاندار البرز گفت: مردم آگاه هستند و رصد دقیق بر عملکرد ما دارند از این رو فرصتی برای کوتاهی و غفلت نیست و مدیران باید شبانه روزی کار کنند تا اهداف توسعه ای استان محقق شود و کیفیت خدمات دهی به مردم افزایش یابد.

*قرارگاه اجتماعی استان با اهداف عملیاتی و اجرایی راه اندازی می شود

وی افزود: قرارگاه اجتماعی استان در حال شکل‌گیری است و احکام بزودی صادر می شود تا به صورت عملیاتی و اجرایی برای مقابله با آسیب های اجتماعی وارد عمل شویم.
عبداللهی گفت: بر این باور هستم که حل معضلات اجتماعی در حوزه ارتقا زیرساخت های فرهنگی نیز تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: از سوی دیگر بخش بزرگی از مشکلات و دغدغه های مردم از اقتصاد نشات می گیرد از این رو باید در این زمینه نیز در ابعاد استانی برنامه ریزی و اقدام کنیم و در سطح کلان نیز پیگیری های لازم را داشته باشیم.

*قرارگاه عملیاتی بانوان و خانواده تشکیل می شود

استاندار البرز گفت: در حوزه بانوان نیز با جمع اثرگذاری از بانوان دیدار و گفتگو داشتم و مقرر شد قرارگاه عملیاتی بانوان و خانواده نیز تشکیل شود.

*ظرفیت های مطالعاتی، پژوهشی و تحقیقاتی استان در اجرا مورد بهره برداری قرار می گیرد

وی افزود: پذیرای تحقیقات، پژوهش ها، مطالعات و نظرات افراد صاحب نظر و متخصص استان هستیم تا با برنامه ریزی به اجرا برسانیم.

*مدیران استان براساس شایستگی، توانمندی، کارآمدی و تخصص انتصاب می شوند/نیروهای جهادی و انقلابی، فرصت خدمتگزاری به مردم را پیدا می کنند

عبداللهی با اشاره به روند انتصابات در استان، گفت: به افراد فرصت می دهم تا کارآمدی و تخصص خود را اثبات کنند چراکه استان برنامه های عقب مانده بسیاری دارد که برای تحقق آنها به نیروهای شایسته، توانمند، متخصص، انقلابی و جهادی نیاز دارد.
وی افزود: قرار نیست که تمام زمان مدیریتم در استان را به عزل و نصب مدیران بپردازم بنابراین باید انتصاب و انتخابی را داشته باشم که بتوانم با کمک آنها افق توسعه ای 50 ساله استان را در کنار برنامه ریزی ها و اقدامات میان مدت و کوتاه مدت دنبال کنم.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز