تهران ۱۶.۹۹° كمينه ۱۶.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۹

فارس باید پیشرو در ساخت مسکن روستاییان باشد

به گفته استاندار فارس با فراهم نمودن زیر ساخت‌های مانند اشتغال و مسکن باید در مسیر مهاجرت روستاییان به شهر‌ها بازدارندگی ایجاد کنیم بلکه زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.
کد خبر: ۳۹۸۱۳

فارس باید پیشرو در ساخت مسکن روستاییان باشد

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت:حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) از مددجویان تحت پوشش خود در قالب تامین مسکن، اشتغال و فراهم نمودن شرایط ازدواج با تهیه جهیزیه بسیار ارزشمند است.
استاندار فارس با اشاره به اینکه یک پنجم خانه‌های که امروز مورد استفاده قرار می‌گیرد متعلق به فارس است تصریح کرد: استان فارس با ۶ درصد جمعیت کل کشور باید ۶درصد از کل پروژه‌ها به فارس تعلق بگیرد.  
ایمانیه ضمن اشاره به این مطلب که کمیته امداد استان چند برابر تعهد خود اقدام به ساخت مسکن مددجویان تحت پوشش خود کرده است از قرار گرفتن در این مسیر پر شتاب سخن گفت و ادامه داد: نباید با احداث واحد‌های مسکن مسکونی در شهر‌ها طبق طرح جهش ملی مسکن زمینه را برای مهاجرت از روستا‌ها به شهر‌ها ایجاد کنیم بلکه احداث مسکن در روستا‌ها مورد توجه دوچندان باشد.  
به گفته استاندار فارس با فراهم نمودن زیر ساخت‌های مانند اشتغال و مسکن باید درمسیر مهاجرت روستاییان به شهر‌ها بازدارندگی ایجاد کنیم بلکه زمینه مهاجرت معکوس را فراهم کنیم.  
 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه با وجود تامین زیر ساخت‌های مانند تامین آب، راه، برق و گاز رسانی در روستا‌ها باز هم شاهد مهاجرت روستاییان به حاشیه شهر‌ها هستیم خاطرنشان کرد: باید تمام دستگاه‌ها دولتی و سایر نهاد‌های حمایتی مانند ستاد اجرای فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان و مجمع خیرین مسکن وارد میدان شوند تا استان فارس با پیشرو بودن در بحث مسکن روستایی از مهاجرت به حاشیه شهر‌ها اقدامات عملی را آغاز نماید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز