تهران ۱۸.۷۳° كمينه ۱۸.۷۳°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
وضعیت‌ چلسی در جدول خوب است

مورینیو: وقتی مهاجمان‌مان گل نمی‌زنند باید دفاعی بازی کنیم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی از بازی بدون گل و نمایش شاگردان برابر دینامو ابراز رضایت و بازی دفاعی تیمش را در نیمه دوم توجیه کرد.
کد خبر: ۴۶۵۲

  اخبار معاصر: ‌با وجود تساوی بدون گل چلسی در خانه دیناموکیف که به پیروزی‌های متوالی آبی‌پوشان لندن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان پایان داد، ژوزه مورینیو از عملکرد تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

ژوزه مورینیو در نشست خبری پس از بازی گفت: من در تیمم پیشرفت می‌بینم. ما دو بار توپ را به تیرک زدیم و برابر تیمی خطرناک یک نمایش دفاعی خوب و مستحکم داشتیم. باختن این بازی برای ما بد می‌شد، اما با عملکردی منسجم و قابل قبول از آن یک امتیاز گرفتیم. ما در دقایق 70 تا 75 بازی را تحت کنترل داشتیم.

مورینیو ادامه داد: این چلسی بود که حملات را آغاز می‌کرد و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی داشت. ما همه کار کردیم و توپ را هم به تیرک زدیم، اما گلی به ثمر نرسید. با وجود اینکه ما موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم، فکر می‌کنم که نتیجه قابل قبول است. این نتیجه ما را در مکانی خوب در جدول نگه می‌دارد (رده سوم جدول گروه G با سه امتیاز اختلاف نسبت به پورتوی صدرنشین) چون بازی بعدی‌مان یک بازی خانگی برابر دیناموست و این تیم باید در خانه پورتو هم بازی کند. پس یکی از این دو تیم امتیاز از دست خواهد داد.

آقای خاص تأکید کرد: بازی برابر تیم‌های اوکراینی همیشه سخت است، چون فیزیکی‌اند و بازیکنان تنومندی دارند. بازیکنان این تیم‌ها بازیکنان «محوطه به محوطه» هستند. آنها توانایی تأثیرگذاری در محوطه جریمه خود و حریف دارند. ضمن اینکه آنها در نبردهای هوایی و ضربات شروع مجدد هم قوی هستند. کار در اوکراین آسان نیست و دینامو هم از نظر دفاعی خوب کار کرد.

مورینیو تأکید کرد: در 15 دقیقه پایانی بازی، دیناموکیف احساس کرد که زدن یک گل برایش امکان‌پذیر است. به همین دلیل ما باید تصمیم می‌گرفتیم که ریسک و حمله کنیم یا نتیجه را حفظ کنیم. بازی در نیمه دوم شبیه یک تله بود، چون ما می‌خواستیم برنده مسابقه باشیم، اما در عین حال نمی‌خواستیم موقعیتی برای ضدحملات حریف فراهم شود. ما الان دو بازی متوالی است که کلین شیت کرده‌ایم که آمار خوبی است. امشب در خط دفاع‌مان مشکلی نداشتیم، در خط میانی هم یکدست کار کردیم و نظم تاکتیکی‌مان هم بسیار خوب بود. در شرایطی که مهاجمان‌مان شرایطی آرمانی ندارند و گل نمی‌زنند، مهم است که استحکام خط دفاع‌مان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز