تهران ۱۶.۷۳° كمينه ۱۴.۷۹°  بیشینه ۱۶.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کاظمی هر نیازی داشته باشد، برآورده می‌کنیم

عباسی: پرسپولیس از 3 موقعیت 2 گل زد/ جریمه‌ای در کار نیست

مالک باشگاه سیاه‌جامگان اعلام کرد که در نقل و انتقالات نیم‌فصل هر نیازی که سرمربی این تیم داشته باشد را برطرف خواهد کرد.
کد خبر: ۴۶۷۷

اخبار معاصر: محمدرضا عباسی در خصوص شکست 2 بر یک سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: از اینکه مقابل پرسپولیس شکست خوردیم ناراحتم اما با توجه به اینکه تیم ما در 3-2 روز گذشته تمرین کاملی انجام نداده بود، مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم.

وی گفت: این از بدشانسی ما است که پرسپولیس در بازی‌های گذشته از 20 موقعیت خود یک توپ را به گل تبدیل می‌کند اما در بازی با ما از 3 موقعیت 2 توپ را به گل تبدیل کرد. 

مالک باشگاه سیاه‌جامگان مشهد با بیان این مطلب که از عملکرد تیمش در بازی مقابل پرسپولیس راضی است و خبری از جریمه و توبیخ نخواهد بود، در واکنش به اینکه فرهاد کاظمی اعلام کرده برای نیم‌فصل دوم احتیاج به جذب چند بازیکن دارد، خاطرنشان کرد: به عنوان مالک باشگاه در نیم فصل هر نیازی که کاظمی داشته باشد را برطرف می‌کنم تا سیاه‌جامگان نتیجه بگیرد.

عباسی در خصوص درگیری‌اش در جایگاه تماشاگران با یکی‌ دو هوادار پرسپولیس گفت: بعد از گل پرسپولیس چند هوادار این تیم حرف‌های نامربوطی بر زبان آوردند که باعث شد هواداران سیاه‌جامگان ناراحت شوند و کار به درگیری کشیده شود و من هم در این درگیری دخالت کردم تا همه چیز ختم به خیر شود.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز