تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

وزیر کشور: تقویت وحدت بین مذاهب ضروری است

همه از شیعه و سنی باید به میدان بیایند و در مقابل کسانی که امنیت و ثبات کشور و کردستان را به خطر می اندازند، بایستند.
کد خبر: ۴۹۰۴۸

وزیر کشور: تقویت وحدت بین مذاهب ضروری است

به نقل از ایرنا؛ وزیر کشور بر ضرورت تقویت وحدت بین مذاهب تاکید کرد و گفت: امروز وظیفه همه از هر قشری، ایجاد آرامش در کردستان برای توسعه و پیشرفت است.

احمد وحیدی روز سه‌شنبه در نشست صمیمی با نخبگان و فعالان فرهنگی استان کردستان اظهار داشت: همه باید در هفته وحدت نشان دهیم که قوی و یکی هستیم، دشمنان از اسلام و ایران اسلامی قوی هراس دارند.

وی به اغتشاشات اخیر و تلاش ضدانقلاب برای از بین بردن آرامش در استان کردستان اشاره و اضافه کرد: همه نخبگان سیاسی، اقتصادی، ورزشی و دیگر بخش ها باید امروز پای کار بیایند و در راستای جهاد تبیین، ماهیت گروهک ها، سابقه و درون افتضاحشان را برای جوانان روشن کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم کُرد طی 43 سال گذشته همواره در برابر توطئه های دشمنان ایستاده اند، یادآور شد: جوانان باید بدانند چه جنایتکارانی امروز ادعای دلسوزی مردم کُرد را دارند.

وحیدی ادامه داد: این گروهک ها دست در دست کسانی دارند که در حال افول هستند و راه برون رفتشان، تضعیف جمهوری اسلامی است ولی زهی خیال باطل.

وی افزود: وظیفه ما در شرایط کنونی حفظ آرامش برای توسعه استان است، چرا که اغتشاش ولو اندک، به کردستان آسیب می رساند و هر کسی بخواهد آرامش مردم را به بهم بزند، دشمن ملت است.

وزیر کشور تاکید کرد: همه از شیعه و سنی باید به میدان بیایند و در مقابل کسانی که امنیت و ثبات کشور و کردستان را به خطر می اندازند، بایستند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز