تهران ۱۵.۶۷° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

خراسان شمالی / خسارت ۲ هزار میلیارد ریالی در آتش سوزی کارخانه پنبه

این مجموعه، بزرگترین کارخانه پنبه استان بود که با این اتفاق، زمان فعالیت مجدد و آغاز به کار آن معلوم نیست؛ چراکه خسارت بسیار زیادی به آن وارد شده است.
کد خبر: ۴۹۸۶۶

خراسان شمالی / خسارت ۲ هزار میلیارد ریالی در آتش سوزی کارخانه پنبه

 به نقل از ایسنا، به کارخانه پنبه پاک کنی فاطمی آشخانه که روز گذشته دچار آتش سوزی شده بود، ۲ هزار میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا با تایید این میزان خسارت، اظهار کرد: هرچند علت این حادثه هنوز در دست بررسی است اما میزان حدودی خسارت های وارد شده به این کارخانه، ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

حسین حاجی بگلو با بیان اینکه این میزان از خسارت، براساس برآورد اولیه از این حادثه اعلام شده است، افزود: ماشین آلات و تجهیزات کارگاه ریسندگی این کارخانه به همراه دستکم ۸ تن پنبه در آتش سوخت و این میزان از خسارت پس از بررسی های دقیق احتمالا بیش از ۲ هزار میلیارد ریال خواهد شد.

وی از وضعیت اشتغال نیروهای این مجموعه ابراز نگرانی کرد و گفت: این آتش سوزی در دو کارگاه ریسندگی و پنبه پاک‌کنی اتفاق افتاد که سبب شده اشتغال ۱۰۰ نفر از کارگران آن دچار ابهام شود و خانواده های آن ها را نیز نگران کند.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه، بزرگترین کارخانه پنبه استان بود که با این اتفاق، زمان فعالیت مجدد و آغاز به کار آن معلوم نیست؛ چراکه خسارت بسیار زیادی به آن وارد شده است.

 کارخانه پنبه پاک کنی فاطمی آشخانه در مرکز شهرستان مانه و سلمقان صبح روز گذشته دچار آتش سوزی شد که چند ساعت به طول انجامید و برای خاموش کردن آن ۳ اکیپ از آتش نشانان مرکز استان نیز به محل حادثه اعزام شدند تا نهایتا حوالی ظهر، اطفاء شود.

در این حادثه، خوشبختانه انبار پنبه ها در مجاورت محل آتش سوزی که حدود ۷۰۰ تن محصول داشت دچار خسارت نشد؛ علت اصلی این آتش سوزی نیز در دست بررسی است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز