تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

امام جمعه تبریز: صدا و سیما برای حذف هنجارشکنی‌ها همت کند

نقش صدا و سیما می تواند نقش رسانه های بیگانه را خنثی یا کم اثر کند و ضریب نفوذ الگوهای رفتاری مورد نظر را در جامعه افزایش دهد.
کد خبر: ۵۴۵۳۰

امام جمعه تبریز: صدا و سیما برای حذف هنجارشکنی‌ها همت کند

به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر حذف کامل مصداق های هنجارشکنی مثل خشونت از ساحت رسانه ملی تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، اظهار کرد: رسانه خط تولید فکر و برنامه بوده و آن را دنبال می کند یکی از مهمترین وظایفی که نباید از آن غفلت کرد.

وی با بیان اینکه ، گفت: پرداخت به خشونت در ساحت رسانه و نظام اسلامی امری بعید به نظر می رسد که باید زدوده شود .

امام جمعه تبریز تاکید کرد: صدا وسیما باید با طرد ارزش های منحط و پوسیده و طرح ارزش های متعالی اسلامی در جهت رهانیدن انسان از بند شیطان همت گمارد.

حجت الاسلام آل هاشم همچنین با اشاره به اینکه تکریم پیشکسوتان و گذشتگان پسندیده است، یادآور شد: از گذشتگان یاد و از تجربه آنها استفاده کنید.

وی همچنین با اشاره به مشکلات تغییر وضعیت اشتغال برخی کارکنان صدا و سیما گفت: خواسته کارکنان خدوم این رسانه به حق بوده و افرادی دارای سابقه ۱۲ تا ۱۸ سال هستند که هنوز تغییر وضعیت نشده اند بر این اساس باید راهکار قانونی پیدا کرد.

صدا و سیما می تواند نقش رسانه های بیگانه را کم اثر کند

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: در دهکده جهانی امروز وسایل ارتباط جمعی در انتقال و شکل دهی افکار عمومی و توسعه فرهنگ و تمدن بشری نقش عمده ای دارند.

تراب محمدی اظهار کرد: کمتر حادثه ای را می توان یافت که رسانه ها در آن نقش نداشته باشند و رسانه های تصویری علاوه بر آن در زمینه الگوهای رفتاری و فرهنگ سازی نقش ایفا می کنند.

وی افزود: نقش صدا و سیما می تواند نقش رسانه های بیگانه را خنثی یا کم اثر کند و ضریب نفوذ الگوهای رفتاری مورد نظر را در جامعه افزایش دهد.

محمدی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای ضریب نفوذ صدا و سیما، گفت: مردم مناطق شمال و شمال غرب استان آذربایجان شرقی به خصوص شهرستان های کلیبر، خداآفرین، خاروانا و برخی نقاط اهر و مرند از ضعف آنتن دهی شبکه های صدا و سیما گلایه دارند و خواستار تقویت آن هستند.

سردار سلیمانی هندسه نوین قدرت جهانی را تغییر داد

مدیر کل استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه رسانه مهمترین ابزار جنگ افکار است، اظهار کرد: باید در تقویت رسانه بکوشیم زیرا که نظام سلطه با تمام توان به جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی برخاسته است و رمز و راز آن شاید در شخصیت شهید قاسم سلیمانی نهفته است که هندسه نوین قدرت جهانی را تغییر داد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز