تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۲۰.۴°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

امام جمعه کرمانشاه: ارتش مایه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

ارتش قدرتمند ما باید دستاوردهای بسیار مهم خود را اعلام کرده تا موجب دلگرمی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان شود.
کد خبر: ۵۷۳۷۹

امام جمعه کرمانشاه: ارتش مایه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

به گزارش معاصر به نقل از ایرنا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، براهمیت و ضرورت دستاوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان جهاد تبیین تأکید کرد و گفت: ارتش مایه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است.

 آیت الله «مصطفی علما» روز چهارشنبه در دیدار ارشد نظامی و پرسنل ارتش در غرب کشور با گرامیداشت دهه فجر و سالروز دیدار تاریخی همافران ارتش با امام خمینی (ره) افزود: در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ همافران شجاع و مخلص جان خود را در کف اخلاص نهادند و به رغم تمام مشکلات و خطرات احتمالی، با امام راحل دیدار کرده و با امام خود پیمان بستند.

وی، پیرامون اهمیت جهاد تبیین گفت: ارتش قدرتمند ما باید دستاوردهای بسیار مهم خود را اعلام کرده تا موجب دلگرمی مردم و یأس و ناامیدی دشمنان شود.

آیت الله علما خاطرنشان ساخت: خوشبختانه امروز ارتش ما قدرتمند است و یکی از بازوان اقتدار نظام می باشد لذا باید همگان بدانیم این نیروی مقتدر در گذشته و حال چگونه بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: امروز ارتش ما مایه افتخار و سربلندی کشور است، حال آنکه در گذشته هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت.

وی اظهار کرد: تمام این قدرت و عظمت نیروهای نظامی و انتظامی باید در گستره ای وسیع هم در داخل کشور و هم در عرصه بین الملل اعلام شود تا همگان بدانند انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) چگونه مقتدر و بالنده شده است.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به سخنان امام راحل تاکید کرد: خوشبختانه امروز ارتش ما مستقل و متکی به دانش و توان خود است، لذا امام راحل همواره می فرمود ما ارتشی می خواهم که مستقل و متکی به خود باشد.

امام جمعه کرمانشاه: ارتش مایه اقتدار و عظمت نظام اسلامی است

خدمت به مردم بالاترین ارزش‌ها را دارد
نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه امروز همچنین در دیدار رییس و معاونین تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: خدمت به مردم بخصوص محرومان بالاترین ارزش است.

آیت الله علما، بر اهمیت رفع گرفتاری های مردم تأکید کرد و افزود: تامین اجتماعی باید به مشکلات مردم نگاه کند و درصدد رفع آن برآید، زیرا فلسفه این دستگاه خدمتگزاری است.

وی خطاب به مدیران تامین اجتماعی گفت: اگر مردم سراغ شما می آیند برای این که چشم امیدشان به شما دوخته شده است، لذا مطمئن باشید خداوند پاسخ این بزرگواری شما را خواهد داد.

نماینده ولی‌ فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: خدمت به مردم مورد تأکید امامین انقلاب اسلامی بوده است، لذا باید پیوسته برای رفع گرفتاری های مردم تلاش نمایید.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز