تهران ۲۰.۶۷° كمينه ۱۹.۷۹°  بیشینه ۲۰.۹۹°
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
وزیر کشور:

بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری وارد کوهرنگ می‌شود

همچنین تعدادی ماشین آلات و تجهیزات برف روب از استان‌های فارس، اصفهان و خرم آباد برای بازگشایی محورهای روستایی به تجهیزات استان اضافه می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۲۸


به گزارش معاصر به نقل از  وزیر کشور در سفر به چهارمحال و بختیاری دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد، این بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، احمد وحیدی 27 بهمن‌ماه در نشست اضطراری ستاد مدیریت بحران این استان دستور داد تا به تعداد نیاز بالگرد برای تسریع در امر امدادرسانی به مردم این استان اختصاص یابد.

وی افزود: این بالگردها به منظور توزیع اقلام ضروری نظیر آرد، مواد غذایی و لوازم بهداشتی در مناطق سخت گذر و محاصره در برف بزودی وارد استان می‌شود.

وزیر کشور ادامه داد: همچنین تعدادی ماشین آلات و تجهیزات برف روب از استان‌های فارس، اصفهان و خرم آباد برای بازگشایی محورهای روستایی به تجهیزات استان اضافه می‌شود.

در این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری گزارشی از وضعیت راه های روستایی و نحوه امدادرسانی و خدمات رسانی به مردم استان به ویژه در شهرستان کوهرنگ ارائه داد.

راه ارتباطی برخی روستاهای چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است

وزیر کشور با بیان اینکه راه ارتباطی برخی روستاها در چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است، گفت: تعداد قابل توجهی ماشین‌آلات نیز به استان وارد شده است.

احمد وحیدی ۲۷ بهمن‌ماه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری برای بررسی آخرین وضعیت استان در پی بارش سنگین برف در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه‌های امدادی و خدماتی تلاش‌های بسیاری در این ایام داشتند و برای بررسی آخرین وضعیت استان این سفر انجام شد.

وزیر کشور با بیان اینکه راه ارتباطی برخی روستاها در چهارمحال و بختیاری هنوز مسدود است، گفت: ماشین‌آلات راهداری برای استان نیاز بوده و تعداد قابل توجهی نیز به استان وارد شده است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : وزیر کشور
ارسال نظر

آخرین اخبار روز