تهران ۱۵.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۵.۹۹°
۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

نتایج بازی های دیشب لیگ ایتالیا، انگلیس، آلمان و اسپانیا

شکست یونتوس و میلان ، پیروزی منچستر سیتی و بارسلونا و توقف رئال مادرید ، مهم ترین نتایج دیشب فوتبال در اروپا بود .
کد خبر: ۶۲۸
اخبار معاصر: در ادامه هفته نخست رقابتهای لیگای اسپانیا ، دیشب بارسلونا در زمین بیلبائو با 1 گل به پیروزی رسید ، رئال مادرید مقابل میزبانش خیخون با تساوی بدون گل متوقف شد ، سلتاویگو 2 به1 از سد لوانته گذشت و بازی بتیس و ویارئال 1-1 مساوی خاتمه یافت . در آخرین بازی هفته ، امشب گرانادا میزبان ایبار است .

هفته سوم لیگ برتر انگلیس ادامه یافت و منچسترسیتی با برتری 2 به صفر مقابل اورتون به صدر جدول رفت ، چلسی 3 به 2  در زمین وست بروموویچ به پیروزی رسید و واتفورد و ساوتهمپتون بدون گل مساوی شدند . امشب آرسنال و لیورپول آخرین و حساس ترین بازی هفته را برگزار می کنند.

در ادامه هفته نخست سری آ ایتالیا ، دیشب ، یوونتوس در خانه با یک گل مغلوب اودینزه شد ، اینتر 1 - صفر آتالانتا را برد ، فیورنتینا با دو گل میلان را شکست داد ، ناپولی هم 2-1 به ساسولو باخت ، کیه وو 3 - 1 بر امپولی غلبه کرد ، تورینو 2 - 1 از سد فروسینونه Frosinone گذشت ، سامپدوریا 5 -2 کارپی را در هم کوبید و پالرمو با یک گل بر جنووا پیروز شد .

و در شب پایانی هفته دوم بوندسلیگای آلمان ، دورتموند با 4 گل در زمین اینگولشتات به برتری رسید و گلادباخ 1 به 2 مغلوب ماینتس شد .

انتهای پیام/
انتهای پیام
منبع: شبکه خبر
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز