تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°
۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
فابرگاس:

گواردیولا به مربیگری در انگلیس علاقه‌مند است

بر اساس گفته هافبک اسپانیایی چلسی، سرمربی کنونی بایرن‌مونیخ علاقه‌مند به مربیگری در لیگ برتر است.
کد خبر: ۶۶۵۰
فابرگاساخبار معاصر: سسک فابرگاس که در فصل آخر حضور پپ گواردیولا در بارسلونا سابقه بازی زیرنظر او را دارد، در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا گفت: شکی ندارم که پپ خودش را در لیگ برتر انگلیس هم محک خواهد زد. در گذشته با گواردیولا در این خصوص صحبت کرده‌ام و می‌دانم که او چقدر به مربیگری در لیگ برتر علاقه‌مند است.

هافبک چلسی در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که امروز نشریه «میرر» انگلیس خبر داد؛ مدیران بایرن‌مونیخ به دنبال تمدید دو ساله قرارداد سرمربی اسپانیایی خود تا تابستان 2018 هستند. پیشنهاد آنها به پپ افزایش سه میلیون پوندی دستمزد سالانه‌اش است که این یعنی حقوق وی 17 میلیون پوند در سال خواهد شد.

وی همچنین در خصوص وضعیت نه‌چندان خوب چلسی در فصل جاری که در حال حاضر با هفت شکست از 12 بازی در رده شانزدهم لیگ برتر جای دارد، اظهار داشت: اوضاع در لیگ برای ما خوب پیش نمی‌رود. فصل گذشته ما در کل فصل تنها چهار با شکست خوردیم ولی تعداد شکست‌های‌مان در این فصل از دست‌مان خارج شده است. قطعاً ما کارهایی را داریم اشتباه انجام می‌دهیم.

هافبک پیشین بارسلونا در پایان عنوان کرد: امسال لیگ برتر خیلی فیزیکی‌ و بی‌رحم‌تر شده و اگر در مسیر درستی نباشید حریف‌تان شما را خرد خواهد کرد. در حال حاضر هم این اتفاق برای ما رخ داده است. بازی در این فصل با تیم‌هایی که فصل قبل می‌دانستیم شکست دادن‌شان آسان است، دشوار شده است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز