تهران ۱۴.۹۹° كمينه ۱۳.۷۹°  بیشینه ۱۴.۹۹°
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران:

لزوم برنامه‌ریزی روابط‌عمومی‌ها برای تبیین موفقیت‌

در این مسیر ما در روابط عمومی برای رفع موانع و همراهی با شرکت ها و حمایت از طرح ها و برنامه های کیفی برای ارائه دستاوردهای کارکنان شرکت ملی نفت ایران عزم و اهتمام جدی داریم.
کد خبر: ۶۷۸۲۳

به گزارش معاصر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، لزوم برنامه‌ریزی و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌ها برای تبیین موفقیت‌ها و دستاوردهای شركت ملی نفت ایران

رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه ضرورت دارد روابط عمومی ها برای تبیین دستاوردهای کارکنان نفت برنامه ریزی و هم افزایی داشته باشند، تاکید کرد: روابط عمومی ها در بحث جهاد تبیین و در جهت معرفی خدمات صنعت نفت به مردم باید اهتمام جدی تری داشته باشند.

 غلامرضا جمالی در ششمین نشست هم اندیشی روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران که عصر روز دوشنبه، 19 تیرماه در مرکز همایش های بین المللی نفت برگزار شد، گفت: تلاش ما در روابط عمومی شرکت ملی نفت فراهم کردن بسترها و رفع چالش ها برای نقش آفرینی هر چه بهتر روابط عمومی شرکت های تابعه است.

وی افزود: در این مسیر ما در روابط عمومی برای رفع موانع و همراهی با شرکت ها و حمایت از طرح ها و برنامه های کیفی برای ارائه دستاوردهای کارکنان شرکت ملی نفت ایران عزم و اهتمام جدی داریم.

در این نشست روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران دیدگاه ها و چالش های کاری را تشریح کردند و همچنین آخرین تحولات و پیشرفت برنامه ها نسبت به نشست گذشته از سوی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و روسای واحدهای این امور تشریح و تبیین شد.

نشست هم اندیشی روسای روابط عمومی شرکت های تابعه شرکت ملی نفت ایران به صورت مستمر و دوره ای برگزار و در آن آخرین تحولات، برنامه ها و دیدگاه ها در حوزه روابط عمومی مطرح و بررسی می شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز