تهران ۱۷.۶۲° كمينه ۱۷.۶۲°  بیشینه ۱۷.۹۹°

۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸
در پی حملات تروریستی شب گذشته به پاریس

برنامه‎های ورزشی این هفته پاریس لغو شد

براساس گزارش یک شبکه تلویزیونی فرانسه تمامی رویدادهای ورزشی که قرار بود این هفته در شهر پاریس برگزار شود، به تعویق افتاد.
کد خبر: ۶۸۰۳
پناه بردن مردم به استادیوم ورزشی در فرانسهاخبار معاصر: حملات تروریستی شب گذشته در پاریس که دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آلمان را هم تحت‌الشعاع خود قرار داد، باعث شده تا فرانسوا اولاند، رئیس‌جمهور فرانسه در این کشور وضعیت اضطراری اعلام کند و دستور بستن مرزها برای جلوگیری از خروج عاملان این بمب‌گذاری‌ها و حملات تروریستی را بدهد.

شبکه تلویزیونی «آی. تِله» فرانسه گزارش داد که تمامی رویدادهای ورزشی که قرار بوده این هفته در شهر پاریس برگزار شود، به تعویق خواهد افتاد.

در جریان پیروزی 2 بر صفر فرانسه مقابل آلمان، چند انفجار به فواصل زمانی مشخص در نزدیکی ورزشگاه استاده فرانس، محل برگزاری این بازی در پاریس رخ داد. پس از اینکه صدای انفجارها شنیده شد، مأموران امنیتی اولاند را که این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد از ورزشگاه خارج کردند.

آمارهایی که از تعداد کشته‌شدگان این حادثه منتشر شده متفاوت است و برخی آن را تا 150 نفر هم تخمین زده‌اند. این در حالی است که خبرگزاری فرانسه گزارش داد در حملات شب گذشته پاریس حداقل 120 نفر کشته و بالغ بر 200 نفر زخمی شده‌اند.

گفته می‌شود گروه تروریستی داعش مسئولیت حملات شب گذشته به پاریس را بر عهده گرفته است.


انتهای پیام/

انتهای پیام
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز