تهران ۱۸.۹۹° كمينه ۱۵.۷۹°  بیشینه ۱۸.۹۹°
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۱
براساس اطلاعات اداره کل هواشناسی خراسان رضوی؛

پیش بینی بارش پراکنده برف و باران

فردا پنج‎شنبه علاوه بر وزش باد شدید و گرد و خاک، از ساعات شب در مناطقی از غرب، جنوب غرب و شمال استان بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۸۲۹
به گزارش پایگاه خبری معاصر،  براساس اطلاعات اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، فردا پنج‎شنبه علاوه بر وزش باد شدید و گرد و خاک، از ساعات شب در مناطقی از غرب، جنوب غرب و شمال استان بارش پراکنده باران با احتمال رعد و برق و بارش تگرگ آغاز خواهد شد.

از جمعه بعدازظهر نیز کاهش شدت ناپایداری‌ها پیش‎بینی می‌شود. ضمن اینکه شنبه و یک‌شنبه ساعات ابتدایی روز به ویژه در دامنه‌های هزار مسجد رخداد بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست. روند کاهش دمای هوا نیز از جمعه آغاز تا دوشنبه اوایل وقت ادامه خواهد داشت.

طی ۲۴ ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین و سرخس با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۲ و ۲۲ درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین دمای هوای امروز مشهد در گرم‌ترین زمان ۲۶ درجه سانتیگراد بود و در سردترین زمان به ۳ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز