تهران ۲۳.۹۹° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸
نساجی مازندران 0-0 استقلال تهران؛

الهامی صدر را از نکونام گرفت

الهامی صدر را از نکونام گرفت
در یک بازی کم‌افت‌وخیز آبی‌پوشان پایتخت در قائمشهر مقابل نساجی متوقف شدند.
کد خبر: ۷۶۸۲۹

به گزارش معاصر به نقل از فوتبال 360، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 03-1402 به بیست‌وهشتمین هفته از فعالیت خود رسید و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، قرار است با توجه به حساسیت موجود در جدول رده‌بندی، هم در کورس قهرمانی و هم در کورس ماندن در سطح اول فوتبال ایران، رقابت‌ها به صورت همزمان برگزار شود. یکی از حساس‌ترین نبردهای هفته بیست‌وهشتم امشب (جمعه) در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر پیگیری شد.

استقلال تهران که با یک شکست، رکورد ویژه‌ای در فصل جاری دارد و در 24 بازی اخیر خود شکست‌ناپذیر بوده، برای ماندن در صدر جدول و برداشتن گامی بلند به سوی قهرمانی، به دنبال آن بود تا هجدهمین برد خود در فصل جاری را برابر نساجی در قائمشهر به‌دست آورد. در آن‌سوی میدان، شاگردان ساکت الهامی بعد از تحول چشمگیر و کسب 3 برد در 5 بازی قبلی، به دنبال کسب امتیاز برابر استقلال بودند تا بتوانند خود را از منطقه خطر دور کنند و امیدهایشان برای ماندن در لیگ برتر را افزایش دهند.

ترکیب نساجی مازندران

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، سعید غلامعلی‌بیگی، سعید آقایی (از دقیقه 64: اسماعیل بابایی)، منصور باقری (از دقیقه 81: امیرحسین سام‌دلیری)، مهرداد عبدی، صابر حردانی، محمدرضا حسینی (از دقیقه 64: حسین زامهران)، محمدرضا عباسی (از دقیقه 85: امیرمهدی جان‌ملکی) و محمدرضا آزادی

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب استقلال تهران

حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس (از دقیقه 87: آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (از دقیقه 72: پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ساکت الهامی بعد از برد حیثیتی، روحیه‌بخش و 4گله تیمش در اهواز برابر استقلال خوزستان، به ترکیب برنده دست نزد و مازنی‌ها با همان نفرات دیدار برابر استقلال خوزستان، برابر استقلال تهران صف‌آرایی کردند. در  طرف مقابل، جواد نکونام 2 تغییر قابل پیش‌بینی داشت و روزبه چشمی و صالح حردانی بعد از بازگشت از دوران مصدومیت جانشین امید حامدی‌فر و میلاد فخرالدینی در ترکیب اولیه آبی‌ها شدند و جالب آنکه بازهم خبری از حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان در فهرست آبی‌ها نبود!

دو تیم از ساعت 19:50 کار خود را با قضاوت بیژن حیدری در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر آغاز کردند. شاگردان ساکت الهامی بازی را بهتر آغاز کردند اما رفته‌رفته نمایش دو تیم متعادل شد و خطاهای پرشمار بازیکنان باعث شد تا بازی از جذابیت و هیجان بالایی برخوردار نباشد. جالب آنکه در اواسط نیمه نخست، آبی‌پوشان پایتخت بیشتر صاحب توپ‌ومیدان شدند اما در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بودند و تنها موقعیت حساس بازی در نیمه اول، در واپسین لحظات خلق شد که شوت سرضرب ایمان سلیمی را لوآن پولی به کرنر فرستاد که این کرنر هم بی‌ثمر بود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

دو تیم در نیمه دوم هم به مانند نیمه نخست، نمایش محتاطانه و نزدیکی داشتند و خبری از خلق موقعیت جدی گلزنی بود. بعد از تغییر و تحولات انجام شده در ترکیب استقلال، در دقایق پایانی شاگردان جواد نکونام تهاجمی‌تر بازی کردند اما تلاش‌شان برای رسیدن به گل بی‌ثمر بود؛ به‌طوری‌که ابتدا شوت دیدنی پیمان بابایی را لوآن پولی مهار کرد و سپس دیگر موقعیت آبی‌پوشان با اصابت ضربه سر گوستاوو بلانکو به تیرک دروازه از دست رفت تا شاگردان نکونام در قائمشهر 2 امتیاز ارزشمند را از دست بدهند.

آبی‌پوشان پایتخت با پذیرش دهمین تساوی فصل، 62 امتیازی شدند و صدر جدول را از دست دادند. نساجی هم با تک‌امتیاز ارزشمند به‌دست آمده در خانه، 26 امتیازی شد و جایگاه این تیم در رتبه سیزدهم جدول تغییری نکرد؛ هر چند که همچنان شاگردان ساکت الهامی خطر سقوط به لیگ آزادگان را احساس می‌کنند. در هفته بیست‌ونهم که روز سه‌شنبه هشتم خردادماه برگزار خواهد شد، استقلال در خانه میزبان گل‌گهر سیرجان است و نساجی هم باید در تهران به مصاف هوادار برود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز