تهران ۳۱.۵۱° كمينه ۳۱.۵۱°  بیشینه ۳۱.۹۹°
۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

برای قهرمان شدن در المپیک باید بیشترین فشارها را تحمل کنم

فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم کشورمان گفت: هر کشتی‌گیری که می‌خواهد قهرمان المپیک شود باید بیشترین فشارها را تحمل کند تا روی سکو برود.
کد خبر: ۴۶۶۰

  اخبار معاصر: مهدی علیاری در پاسخ به این سؤال که آیا بار دیگر به وزن سابق خود بازگشته‌ای اظهار داشت: پس از صحبتی که با محمد بنا داشتم تصمیم گرفتم به وزن 98 کیلوگرم بازگردم و در این وزن روی تشک بروم.

وی در خصوص اینکه آیا قبول داری از ابتدا حضورت در سنگین وزن مسابقات جهانی تصمیمی نادرست بود، عنوان کرد: ما فقط کار خودمان را که کشتی گرفتن است انجام می‌دهیم. کادر قبلی چنین تصمیمی اتخاذ کرد و من نیز تابع تصمیمات بودم.

فرنگی‌کار وزن 98 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: من در مسابقات مختلفی روی تشک رفته بودم و به همین دلیل سال گذشته کمی تحلیل رفتم و دوبنده وزن 98 را از دست دادم اما پس از آن با تصمیم کادرفنی راهی سنگین وزن شدم و در انتخابی تیم ملی دوبنده این وزن را بدست آوردم.

علیاری گفت: اکنون نیز محمد بنا چنین تصمیمی را گرفته و با جان و دل قبول کردم و چون به بنا اعتماد و اعتقاد کامل دارم مثل یک سرباز برای تیم ایران خواهم جنگید تا بتوانم در مسابقات المپیک ریو روی سکو قرار بگیرم.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه رقابت با قاسم رضایی به نظرت سخت نخواهد بود، خاطرنشان کرد: آدم در محدودیت پدیده می‌شود. الماس را از جایی استخراج می‌کنند که بیشترین فشار به آن وارد می‌شود و کشتی‌گیران نیز اگر می‌خواهند قهرمان المپیک شوند باید بیشترین فشارها را تحمل کنند تا روی سکو بروند.

قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون در ارتباط با تمرینات تصریح کرد: اردوی جدید از اواخر ماه جاری آغاز می‌شود. اردوی اول ما خیلی خوب برگزار شد و فضای مثبتی نیز داشت و امیدوارم با همین شرایط تمرینات را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز