تهران ۳۳.۸۵° كمينه ۳۳.۷۳°  بیشینه ۳۴.۷۹°
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
بیت کوین در هفته‌ی که گذشت:

صحبت‌های پاول تاثیراتش را بر بازار گذاشت

صحبت‌های پاول تاثیراتش را بر بازار گذاشت
اظهارات پاول رئیس فدرال رزرو درباره کاهش نرخ بهره و ضرورت دنبال کردن داده‌ها برای مطمئن شدن از مهار تورم، تأثیرات خود را بر بازار داشته است.
کد خبر: ۷۷۳۱۲

به گزارش معاصر، تحلیل بازار بیت کوین در هفته گذشته نشان داد که این ارز دیجیتال نتوانست سقف رنج قیمتی خود را بشکند و از آنجا اصلاح قیمتی داد. در حالی که خبرهای اقتصادی نسبتاً مثبت بودن، اظهارات آقای پاول رئیس فدرال رزرو درباره کاهش نرخ بهره و ضرورت دنبال کردن داده‌ها برای مطمئن شدن از مهار تورم، تأثیرات خود را بر بازار داشته است.

اگر بیت کوین نتواند کندل روزانه‌اش را که اولین کندل هفته پیش رو است، به سمت بالا حرکت دهد و به محدوده‌ی میانی که با خط قرمز مشخص شده است بازگردد، احتمالاً به سمت کف رنج خود حرکت خواهد کرد. در این صورت، محدوده ۶۲ هزار دلار محدوده‌ای اولیه برای ورود مجدد به بازار خواهد بود. اما اگر نشانه‌ای از برگشت به بالا وجود نداشت، محدوده‌های ۵۵ و ۵۷ هزار دلار نیز به عنوان محدوده‌های مناسب برای ورود به بازار در نظر گرفته می‌شوند.

بنابراین، توجه به تحولات قیمتی و الگوهای کندل‌های روزانه بیت کوین در هفته آینده، امری حیاتی برای تصمیم‌گیری در مورد ورود یا خروج از بازار خواهد بود.

سجاد محمد پور(کارشناس حوزه رمز ارز)

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز