تهران ۳۳.۸۵° كمينه ۳۳.۷۳°  بیشینه ۳۳.۹۹°
۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
در بخش دوم مناظره دوم

حمله سنگین پورمحمدی به قالیباف، زاکانی، پزشکیان و پورمحمدی

حمله سنگین پورمحمدی به قالیباف، زاکانی، پزشکیان و پورمحمدی
مصطفی پورمحمدی در بخش دوم مناظره دوم:آمارها و راه حل ها را دوستان همیشه گفته اند. ولی واقعیت چیست؟ نمودارها منفی است.
کد خبر: ۷۷۳۸۷
به گزارش معاصر، مصطفی پورمحمدی در بخش دوم مناظره دوم:آمارها و راه حل ها را دوستان همیشه گفته اند. ولی واقعیت چیست؟ نمودارها منفی است. در همه دوره ها نقدینگی و تورم بیشتر می شود و خط فقر توسعه می یابد و دهکها به هم می ریزید و فاصله غنی و فقیر بیشتر می شود. خب تکرار همین حرفهاست دیگر. من هم همینها را نوشتم با درصدی تفاوت ولی فکر نمیکنم حل شود.
 

مصطفی پورمحمدی در بخش دوم مناظره دوم:آمارها و راه حل ها را دوستان همیشه گفته اند. ولی واقعیت چیست؟ نمودارها منفی است. در همه دوره ها نقدینگی و تورم بیشتر می شود و خط فقر توسعه می یابد و دهکها به هم می ریزید و فاصله غنی و فقیر بیشتر می شود. خب تکرار همین حرفهاست دیگر. من هم همینها را نوشتم با درصدی تفاوت ولی فکر نمیکنم حل شود.

 

چرا به علتها نمی پردازیم و با پاک کردن صورت مساله می توانیم بپریم از روی مشکلات.

 

الان بخشی از مسائل مهم کشور را این آقایان نمیخواهند بپردازند. مگر میشود چنین چیزی؟ من صادقانه می  گویم و به همه احترام می گذارم ولی باید با مردم صادق باشیم.

 

همین آقای جلیلی، نسبت به تحریم که مواضعش معلوم است. یادم است در شورای عالی امنیت ملی در ۹۵، من مفصل صحبت کردم درباره مشکلات fatf؛ ایشان پایان جلسه گفت اگر تو مسول باشی ما قبول داریم ولی بقیه آقایان را قبول نداریم. ما باید اصل موضوع را حل کنیم!

 

این آقای پزشکیان در ستادشان غلغله است و همه منتظر پست! وقتی برجام مطرح شد شیپور پیروزی زدید! من موضعم مشخص است و معتقدم از هر روزنه استفاده کرد.  ولی آقایان گفتند همه مشکلات حل می شود و از فرصت خنثی سازی تحریم استفاده نکردند.

 

شما که کارشناس نیستند اینها که درستادتان هستند میخواهند اداره  کنند؛ نگاهشان به روابط خارجی و خودشیفتگی را ببینید.

 

همین آقای قالیباف، در این چهارسال باید تلاش میکردید در مجلس! الان ۲۵ برنامه مهم در سند توسعه معطل است برای یک تصمیم.

 

شماها باید پاسخ  مسئولیتتان را بدهید. شما که از آسمان نمی آیید.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز