تهران ۲۳.۹۹° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۳.۹۹°
۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۲
نماینده مجلس دوازدهم

تعطیلی شنبه و پنجشنبه منتفی نیست/ فرآیند باید مجددا در مجلس بررسی شود

تعطیلی شنبه و پنجشنبه منتفی نیست/ فرآیند باید مجددا در مجلس بررسی شود
نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس دوازدهم اعلام کرد که مجلس ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعطیلی شنبه‌ها را انجام می‌دهد ولی کلیات این موضوع بایستی بار دیگر در مجلس دوازدهم بررسی شود.
کد خبر: ۷۷۲۲۲

به گزارش معاصر، عبدالجلال ایری، نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس دوازدهم، در رابطه با آخرین وضعیت تعطیلی شنبه‌ها و احتمال منتفی شدن تعطیلی پنجشنبه‌ها، با بیان اینکه به لحاظ قانونی کل فرآیند مجددا باید در مجلس بررسی شود، اظهار کرد: مجمع تشخیص مصلحت نظام ابهام یا ایراداتی در رابطه با تعطیلی شنبه‌ها گرفته‌اند که برای رفع ایراد، این موضوع مجددا به مجلس شورای اسلامی بازگردانده می‌شود.

 

وی در ادامه تاکید کرد: چنانچه نظر نمایندگان مجلس دوازدهم به تعطیلی پنجشنبه‌ها باشد، این فرآیند مجددا مطرح و بررسی می‌شود.

 

نماینده مردم کردکوی و ترکمن در مجلس دوازدهم اضافه کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها برای کلانشهرهایی مانند تهران به‌دلیل وجود مسائلی از قبیل ترافیک، آلودگی هوا و ... همچنان باقی است ولی طرح تعطیلی شنبه‌ها باید مجددا بررسی و در نهایت قانونی فراگیر برای کل کشور تصویب شود ولی تعطیلی پنجشنبه‌ها منتفی نشده است.

 

ایری همچنین گفت: رفع ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص تعطیلی شنبه‌ها را مجلس انجام می‌دهد ولی به نظر بنده کلیات این موضوع بایستی بار دیگر در مجلس دوازدهم بررسی شود.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز