تهران ۲۹.۹۱° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۲۹.۹۹°
۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
بیت کوین در هفته‌ی که گذشت:

بازار در حالت صعودی قرار دارد

بازار در حالت صعودی قرار دارد
در حال حاضر، بیت کوین با رشد خوبی که داشت، به سقف ۶۲۰۰۰ دلار رسید و سپس اصلاحی به سمت محدوده ۵۸۰۰۰ دلار داشت.
کد خبر: ۷۸۰۱۰

به گزارش معاصر، در هفته‌ای که گذشت، بیت کوین نوسانی بین ۴۹۰۰۰ تا ۶۲۷۰۰ دلار را تجربه کرد و در نهایت با قیمت ۵۸۷۰۰ دلار کندل هفتگی خود را بست. این نوسان تقریباً ۲۷ درصد بود و همان‌طور که در هفته‌های گذشته تحلیل شد، پس از برخورد به سطح حمایت، با انتشار اخبار مثبت اقتصادی از ایالات متحده، شاهد رشد قابل توجهی بودیم.

بازار به وضوح در حالت صعودی قرار دارد و با کوچک‌ترین خبر مثبت، گام‌های بلندی برمی‌دارد. این هفته نیز اخبار زیادی در پیش داریم که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر بازار بگذارد.

در حال حاضر، بیت کوین با رشد خوبی که داشت، به سقف ۶۲۰۰۰ دلار رسید و سپس اصلاحی به سمت محدوده ۵۸۰۰۰ دلار داشت. اگر اخبار مثبت منتشر شود، این اصلاح می‌تواند به عنوان یک پولبک در نظر گرفته شود و ممکن است بار دیگر به سمت سقف رنج حرکت کند، یعنی محدوده ۷۰۰۰۰ دلار. اما اگر شرایط به گونه‌ای پیش نرود که پیش‌بینی می‌شود، ممکن است قیمت به سمت کف هایی که ترسیم شده است، حرکت کند.

نکته مهمی که در هفته گذشته مشاهده شد، خریدهای سنگین نهنگ‌ها (سازمان‌ها و اشخاصی که سرمایه‌گذاری‌های کلانی انجام می‌دهند) در کف ۴۹۰۰۰ دلار بود. این امر نشانه‌ای مثبت برای بازار است و می‌تواند به تقویت روند صعودی کمک کند.

به طور کلی، با توجه به شرایط فعلی بازار و رفتار نهنگ‌ها، انتظار می‌رود که بیت کوین بتواند پس از اصلاحات اخیر، مجدداً به سمت سطوح بالاتر حرکت کند. برای سرمایه‌گذاران و فعالان بازار، پیگیری اخبار اقتصادی و تحولات جهانی در روزهای آتی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

سجاد محمد پور(کارشناس حوزه رمز ارز)

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز