تهران ° كمينه °  بیشینه °
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
سرهنگ محبی

سهم ۷۷ درصدی وسایل نقلیه شخصی در سفرهای اربعین

سهم ۷۷ درصدی وسایل نقلیه شخصی در سفرهای اربعین
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا از سهم ۷۷ درصدی وسایل نقلیه در سفرهای منتهی به مرزهای غربی کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۴۱

به گزارش معاصر به نقل از حیات، سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا؛ درباره وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مرزهای غربی کشور اظهار کرد: حجم تردد وسایل نقلیه در محورهای منتهی به شهرهای مرزی برای حضور در مراسم اربعین حسینی نسبت به سال گذشته افزایش داشته و تا روز گذشته ۲۶ مرداد ماه، ۲۸ میلیون تردد ثبت شده بود که افزایش ۱۶ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا افزود: مرز مهران در میان سایر مرزها برای ورود به کشور عراق، بیشترین مراجعه زائران اباعبدالله الحسین (ع) را داشته.

وی در پاسخ به این سوال که چند درصد از هموطنان با وسایل نقلیه شخصی تردد کرده‌اند گفت: ۲۰ درصد از زائران اربعین حسینی به وسیله اتوبوس، ۳ درصد هوایی و ۷۷ درصد با وسیله نقلیه شخصی سفر کرده‌اند.

سرهنگ محبی بیان کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان وسایل نقلیه با رعایت قوانین و مقررات اقدام به رانندگی کنند و در صورت خستگی و خواب آلودگی حتما در موکب‌های تدارک دیده شده استراحت کنند تا حادثه‌ای پیش نیاید.

جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا ادامه داد: رعایت سرعت مجاز نیز یکی از دیگر از موضوعاتی است که رانندگان وسایل نقلیه باید مدنظر خود داشته باشند و همکاران بنده به صورت ۲۴ ساعته در محورهای مواصلاتی حضور دارند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز