تهران ° كمينه °  بیشینه °
۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم

سلیمی: رئیس جمهور زیر بار حرف زورگویان و تمامیت‌خواهان نرفته است

سلیمی: رئیس جمهور زیر بار حرف زورگویان و تمامیت‌خواهان نرفته است
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور زیر بار حرف زورگویان و تمامیت‌خواهان نرفته که این قابل دفاع است.
کد خبر: ۷۸۰۳۷

به گزارش گروه سیاسی معاصر؛ علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز از فرصت باقی‌مانده رئیس جمهور در دفاع از کابینه‌اش استفاده کرد و به عنوان موافق کلیات برنامه دولت چهاردهم به اظهارنظر پرداخت.

سلیمی اظهار کرد: در شرایط فعلی نیازمند وفاق، همدلی و هماهنگی هستیم این‌که رئیس جمهور تحت فشار برخی سهم‌خواهان قرار نگرفت و با دیدگاه خود امور را پیش برد، مهم است.

وی ادامه داد: من دیدم که یک ستاد موازی تشکیل شده تا اجازه ندهد کلیات کابینه موفق شود ستاد موازی کسانی هستند که در پشت صحنه به دنبال مقام بوده که بعضا با برخی از نمایندگان تماس گرفتند که به فلان وزیر رای ندهید چون آنها در رده دوم و سوم گزینه‌های پیشنهادی هستند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این‌که رئیس جمهور زیر بار زورگویان و تمامیت‌خواهان و کسانی که دنبال خالص‌سازی بودند، نرفته، قابل دفاع است. قطعا تحمیل با مشاوره فرق دارد برخی به دنبال تحمیل نظرات خود هستند.

سلیمی اظهار کرد: آقای رئیس جمهور به عنوان فرمانده کابینه عمل می‌کند. اکنون ما هم در مجلس شورای اسلامی درباره کلیات کابینه و نه تک تک وزرای پیشنهادی صحبت می‌کنیم. ما براساس شاخص‌های مدنظر رهبری نظرمان را درباره وزرای معرفی شده اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: 16 سال با رئیس جمهور همکار بودم ایشان به راحتی حرف حق را می‌پذیرد و رویه متواضعی دارد.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز