تهران ° كمينه °  بیشینه °
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
اوحدی در نشست روز پزشک مطرح کرد؛

اولویت امروز بنیاد شهید، بحث‌ درمان است

اولویت امروز بنیاد شهید، بحث‌ درمان است
معاون رئیس جمهور گفت: مهم‌ترین موضوع امروز ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران، بحث درمان است.
کد خبر: ۷۸۰۸۵

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی معاصر، سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صبح امروز ۳۱ مرداد ماه در نشستی که به مناسبت روز پزشک برگزار شد اظهار کرد: امیدواریم برگزاری چنین مناسبت‌هایی ظرفیت و بستری فراهم کند تا به اهداف تخصصی که در زمینه درمان ایثارگران داریم برسیم.

 

وی اضافه کرد: توقع ما در بنیاد شهید این است که از ظرفیت عظیم علمی حوزه درمان به خوبی استفاده شود و مهم‌ترین موضوع امروز ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران بحث درمان است.

 

معاون رئیس جمهور افزود: والدین شهدا و خانواده بزرگ ایثار و شهادت نیاز به موضوع درمان دارند و اولویت امروز ما درمان است و باید به این سمت برویم که آسیب شناسی و غربالگری در آسایشگاه ها انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه حضور پزشکان در آسایشگاه‌ها بر روح ‌روان این جامعه تاثیر مثبت می‌گذارند و پزشکان بنیاد را خانه خود بدانند، ادامه داد: در زمینه درمان از امکانات لازم استفاده خواهیم کرد و ما نیز در هر امکانی که نیاز باشد با شما پزشکان سهیم خواهیم شد.

 

اوحدی همچنین گفت: عمل و کار شما پزشکان و رسیدگی به مریض مثل شب قدر است و پیامبر می فرماید هرکس قدمی برای بیمار بردارد مثل انسانی است که مثل روز اول که به دنیا می آید پاک و منزه است.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز