تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۳
سردار حسینی

تردد ۶۰ میلیونی به مرزهای زمینی در اربعین امسال

تردد ۶۰ میلیونی به مرزهای زمینی در اربعین امسال
رییس پلیس راهور فراجا گفت: بیش از ۶۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی به مرزهای زمینی ثبت شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۷۸۱۴۹

به گزارش معاصر، سردار سید تیمور حسینی رییس پلیس راهور فراجا، درباره میزان ترددهای زائران حسینی از مرزهای زمینی اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر تا ساعت 8 صبح 4 شهریور ماه، بیش از ۶۰ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی به مرزهای زمینی ثبت شده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

 

وی افزود: مرز مهران با ۴۵ درصد بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است، پس از آن، شلمچه با ۲۳ درصد، خسروی ۱۳ درصد، چذابه ۱۱ درصد و باشماق و تمرچین هر کدام با ۳ درصد و مرزهای هوایی نیز ۵ درصد از تردد کل را به خود اختصاص داده‌اند.

 

رییس پلیس راهور فراجا گفت: از ابتدای ماه صفر تا ساعت ۲۴ شب 3 شهریور ماه در ۱۷ تصادف فوتی، ۲۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و در ۷۹ تصادف جرحی، ۱۶۲ نفر نیز مصدوم شده‌اند. 

 

سردار حسینی ادامه داد: با مقایسه این آمار با مدت مشابه سال گذشته(1402)، شاهد ۴ درصد کاهش در تعداد جانباختگان تصادفات بوده‌ایم و همچنین تصادفات جرحی ۳۷ درصد کاهش داشته است. لازم به ذکر است که آمار تصادفات اتباع خارجی در این آمار لحاظ نشده و ارقام اعلام شده در خصوص فوتی‌ها پس از تأیید نهایی پزشکی قانونی اعلام خواهد شد.

 

رییس پلیس راهور فراجا تاکید کرد: تاکنون ۳۰۲۸ خودرو که در محل نامناسب پارک شده بودند، اعمال قانون شده و به پارکینگ منتقل گردیده‌اند و برای مالکان این خودروها نیز پیامک اطلاع‌رسانی ارسال شده است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز