تهران ° كمينه °  بیشینه °
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۰
مردم باید طعم خدمت را بچشند

بهترین خروجی برای دولت، عمل به برنامه هفتم توسعه است

بهترین خروجی برای دولت، عمل به برنامه هفتم توسعه است
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه برای تدوین برنامه هفتم توسعه زمان زیادی صرف شده است، گفت: بهترین خروجی که می‌تواند دولت داشته باشد، عمل به برنامه هفتم توسعه است.
کد خبر: ۷۸۱۶۶

به گزارش گروه سیاسی معاصر، محمد بیات، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، درمورد اولویت‌هایی که دولت در کار خود قرار دهد اظهار کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت هستیم. دولت باید برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در راستای برنامه هفتم توسعه داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه برای تدوین برنامه هفتم توسعه زمان زیادی صرف شده است، افزود: بهترین خروجی که می‌تواند دولت داشته باشد عمل به برنامه هفتم توسعه است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در برنامه هفتم همه چیز درحوزه زیرساخت کشور،حوزه عمرانی، راه‌های مواصلاتی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، و امثالهم مطرح شده است که همه این‌ها به عنوان انتظارات ما از دولت مردان به شمار می‌رود که با قاطعیت برای اجرای آن برنامه‌ریزی کنند.

 

وی در ادامه تاکید کرد: دولت مردان سعی کنند برشی از برنامه هفتم توسعه را بومی‌سازی کنند.حتی در مناطقی از کل شهرها،شهرستان و بخش‌ها عملیاتی کنند.

 

بیات در مورد تعامل دولت و مجلس گفت: تعامل ما با دولت بسیار خوب است. اگر مجلس به دولت مردان رای داد، در واقع حجیت را بر آن‌ها تمام کرد و دولت در عمل باید خود را نشان دهد تا مردم طعم خدمت را بچشند.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز