تهران ۳۰.۶۷° كمينه ۲۹.۷۹°  بیشینه ۳۰.۹۹°
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

طرح جدید سایپا برای فروش پنج محصول / پیش‌فروش کوییک ۷۰ میلیونی!

طرح جدید پیش‌فروش سایپا اعلام شده، زمان تحویل خودروها شش ماه تا یک سال است. یعنی زمان تحویل خودروهای پیش‌فروش شده دی ماه ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ است.
کد خبر: ۲۸۳۰۰
سایپا طرح جدیدی برای پیش‌فروش پنج محصول خود ارائه کرده است طرحی که در آن فروش محصولات این خودروساز بدون محدودیت و قرعه‌کشی انجام می‌شود و شرط خرید خودرو، ثبت‌نام در سایت است و نیازی به قرعه‌کشی نیست. 

به گزارش پایگاه خبری اخبار معاصر به نقل از تجارت‌نیوز، در طرح پیش‌فروش جدید سایپا سه مدل خودروی کوییک عرضه شده است. کوییک S، کوییک دنده‌ای و کوییک دو رنگ. اما شرایط خرید این خودروها چیست؟

آنگونه که در طرح جدید پیش‌فروش سایپا اعلام شده، زمان تحویل خودروها شش ماه تا یک سال است. یعنی زمان تحویل خودروهای پیش‌فروش شده دی ماه ۱۴۰۰ تا تیر ۱۴۰۱ است.

متقاضیان برای خرید این خودروها باید مبلغ اولیه را واریز کنند و مابقی قیمت خودرو در زمان تحویل دریافت می‌شود.

پیش‌پرداخت ثبت‌نام برای خودروی کوییک S حدود ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. برای خرید کوییک دنده‌ای متقاضی باید حدود ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان واریز کند و پیش‌پرداخت اولیه کوییک دو رنگ هم ۷۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

این طرح از ساعت ۱۰ صبح امروز، دوشنبه ۱۸ مرداد آغاز می‌شود و به صورت ۲۴ ساعته ادامه دارد. به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات مشمول، شرایط فروش غیر فعال می‌شود.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
برچسب ها : کوییک سایپا
ارسال نظر

آخرین اخبار روز