تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۲.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲

دستگیری فردی به جرم افزایش حقوقش

رئیس پلیس فتا همدان از شناسایی و دستگیری فردی که با ربودن قفل سخت افزاری اقدام به دستبرد و تغییر در سامانه نرم افزار حسابداری شهروند همدانی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۸

اخبار معاصر: سرهنگ  امینی با اعلام این خبرافزود: با مراجعه و ارائه شکوائیه شهروند همدانی مبنی بر تغییر در حسابهای وی در نرم افزار حسابرسی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

دستگیری فردی به جرم افزایش حقوقش

 رئیس پلیس فتا همدان در ادامه گفت: در تحقیقات مشخص گردید دسترسی‎ها از طریق قفل سخت افزاری انجام پذیرفته و از این طریق به حساب‎های محرمانه مدیر شرکت ورود و  اطلاعات مالی تغییر داده شده است.

 این مقام انتظامی گفت: باانجام اقدامات فنی و با بکارگیری شگردهای پلیسی، فردی با هویت معلوم، شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد.

 سرهنگ امینی اظهار کرد:.متهم در مواجهه با ادله و مستندات انکارناپذیر رایانه‎ای و وجود قفل مذکور در اموال مکشوفه وی به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی فنی به عمل آمده عنوان کرد تقاضای افزایش حقوق داشته و پس از رد درخواست وی تصمیم به دستبرد و تغییر حساب‎های مالی مدیر شرکت، به نفع خود گرفته است. 

 رئیس پلیس فتا همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد: قفل سخت افزاری نرم افزارها را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیرقابل اطمینان قرار ندهند و در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعا با شماره تلفن 0812182675 یا سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir  اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران


انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز