تهران ۲۶.۷۳° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۷.۷۹°
۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
بازیگر پیشکسوت سینما:

تنها از طریق بازیگری امرار معاش می کنم

فریده سپاه منصور گفت: من در حال حاضر فقط از طریق بازیگری امرار معاش می کنم و مجبورم صرفه جویی کنم به همین دلیل بسیار محدود زندگی می کنم و در واقع قناعت می کنم.
کد خبر: ۷۴۵۶
فریده سپاه منصوراخبار معاصر: فریده سپاه منصور بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون گفت: با توجه به اینکه امسال توان انجام کار تئاتر را نداشتم در هیچ اثری به ایفای نقش نپرداختم اما از سال آینده به لطف خدا شروع به کار خواهم کرد.

وی افزود: باتوجه به بالارفتن سنم دیگر نقش آنچنانی به من پیشنهاد نمی شود اما این باعث نمی شود هر نقشی را قبول  کنم برخی از کارگردانان به من زنگ می زنند و می گویند برای تنها دوروز به حضور تو در اثرمان احتیاج داریم اما من این نقش های کوتاه دوروزه را نمی پذیرم.

این بازیگر ادامه داد: بازیگران قدیمی مثل من تنها یک شغل دارند و آن شغل بازیگری است اما جوانانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند از تجارب ما استفاده کرده اند و یک شغل دیگر مانند رستوران داری در کنار بازیگری دارند. جوان تر ها متوجه شده اند تنها از طریق بازیگری نمی توانند امرار معاش کنند زیرا در غیر این صورت کلاهشان پس معرکه است.

سپاه منصور خاطرنشان کرد: من در حال حاضر فقط از طریق بازیگری امرار معاش می کنم و مجبورم صرفه جویی کنم به همین دلیل بسیار محدود زندگی می کنم و در واقع قناعت می کنم.
 
وی خاطرنشان کرد: به نظرم مسئولان باید برای ما حقوق بیکاری در نظر بگیرند.



انتهای پیام/ انتهای پیام
منبع: میزان
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز