تهران ۲۶.۵۱° كمينه ۲۶.۵۱°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶
چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

الیاس نادران داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد

الیاس نادران داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد
یکی از نمایندگان پیشین مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
کد خبر: ۷۷۰۲۵

به گزارش معاصر، الیاس نادران صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

وی در کارنامه سوابق خود نمایندگی دوره‌های هفتم، هشتم، نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را دارد.

الیاس نادران داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری شد

نادران: می‌خواهم رئیس جمهور مردم باشم نه گروه‌های سیاسی

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری شعار انتخاباتی دولت خود را نجات اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: بنای من اصلاح رویه‌های غلط اقتصادی است.

به گزارش معاصر، الیاس نادران صبح دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: ۲۰ سال در انتخابات‌های مختلف به عنوان مشاور اقتصادی نامزدها به آنها توصیه‌های داشتم، اما متاسفانه در عمل به توصیه‌ها و سیاست‌های راهبردی عمل نشد، اقتصاد کشور به نقطه‌ای که باید، نرسید بر همین اساس احساس وظیفه کردم تا خودم آستین بالا بزنم و در راه خدمت به مردم عزیز ایران وارد صحنه شوم.

وی با بیان اینکه «بنای من بر این است که مطابق قانون اساسی راهبردهای تامین نیازهای اساسی مردم که جزو اصول بر زمین مانده قانون اساسی است و بعضاً در اجرا با انحراف مواجه شده را سرلوحه قرار دهم»، عنوان کرد:

هیچ کدام از احزاب سیاسی از من دعوت نکردند و من مدیون هیچکدام نیستم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شعار انتخاباتی دولت خود را نجات اقتصاد ایران عنوان کرد و گفت: در سال ۱۴۰۰ در مجلس تصویب کردیم که در سال ۱۴۰۱ نظام بودجه‌ای کشور اصلاح شود، اما بعداً در جلسات فرا مجلسی تصمیماتی گرفتند که امروز شاهد نتایج آن هستیم

نادران تاکید کرد: بنا به توصیه جناح و حزبی نیامدم، اما اگر کسی بنایی بر حمایت از من را داشته باشد، نفی نمی‌کنم، ولی بنای من بر این است که رئیس جمهور مردم باشم، نه یک جناح یا حزب خاص.

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز