تهران ۲۶.۹۹° كمينه ۲۵.۷۹°  بیشینه ۲۶.۹۹°
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمیده زرآبادی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

حمیده زرآبادی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد
نماینده سابق مجلس داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد.
کد خبر: ۷۷۰۲۸

به گزارش معاصر، سیده حمیده زرآباد با حضور در ستاد انتخابات کشور برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

او پیش از این در دوره دهم نماینده مجلس بود.

حمیده زرآبادی داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

 

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: امیدوارم روزی مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

 

به گزارش معاصر، حمیده زرآبادی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد اعظم طالقانی و زهرا شجاعی اظهار کرد: تلاشهای مستمر این دو نفر برای اینکه شورای نگهان تفسیری از رجل سیاسی داشته باشد، ثمربخش بود و امروز این اتفاق رخ داده است. خود آنان پیش ما نیستند، ولی ما نتایج تلاش‌های آن دو را شاهد هستیم.

 

وی افزود: امیدوارم روزی در یک انتخابات مردم یک زن را به عنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند.

 

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به برنامه‌های دولت خود، اظهار کرد: تغییر سیاست خارجی از دیپلماسی انزواگرا و ترسان در مواجهه دیپلماتیک با قدرت مخالف خارجی و تبدیل آن به دیپلماسی فعال و شجاع و متکی به حمایت ملی به منظور رفع تهدیدهای بین‌المللی و ایجاد فرصت برای ملت و کشور و سپردن کار به دست نیروهای توانمند، جهان‌شناس و دانا و منع نهادهای دیگر از دخالت در آن و اولویت دادن به سیاست تنش‌زدایی از برنامه های من است.

 

وی افزود: حاکم کردن شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری و لزوم اهتمام به توسعه اقتصادی و ایجاد عزم ملی بر بازسازی همه حوزه‌های تخریب‌شده اقتصاد و کشور با هدف بهبود زندگی مردم و بازگرداندن کشور به جایگاه شایسته‌اش در میان اقتصادهای قدرتمند جهان و برچیدن فقر حاکم و بهره‌گیری از سیاست خارجی برای رفع موانع اقتدار ملی با تقویت قدرت اقتصاد ملی از دیگر برنامه‌های من است.

 

زرآبادی با بیان اینکه اصلاح رویکرد سیاست‌داخلی با اولویت دادن به توسعه همه‌جانبه رخ می‌دهد، تأکید کرد: مبارزه با فساد در همه اشکال آن به خصوص اصلاح ساختار حکمرانی موجود و آزادی اطلاع‌رسانی و حمایت از رسانه‌های آزاد و مستقل و حمایت از حضور و فعالیت آزادانه و مسئولانه احزاب، تشکل‌های مستقل و نهادهای صنفی هم از برنامه‌های دیگر دولت من خواهد بود.

 

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر جلب مشارکت و ایجاد تسهیلات برای ایرانیان خارج از کشور، اظهار کرد: پایان دادن به تنش‌ها و درگیری‌ها در جامعه و آرامش بخشیدن به افکار عمومی و اهتمام به انسجام ملی و به حساب آوردن همه گرایش‌ها، سلیقه‌ها و اقوام و مذاهب و طبقات و گروه‌های اجتماعی نیز از سایر برنامه‌های دولت من است.

 

انتهای پیام
اشتراک گذاری :
ارسال نظر

آخرین اخبار روز